طرح هدایت دانش آموزان باید به جریان فرهنگی تبدیل شود

معاون اول رئیس جمهور گفت: طرح هدایت (هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک مدرسه و یک کلاس درس) باید به یک جریان فرهنگی و عمومی در سطح جامعه تبدیل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ اسحاق جهانگیری اظهار کرد: در شرایط یک سال اخیر شیوع بیماری کرونا یکی از مهمترین اولویت‌های دولت، عدم تعطیلی آموزش و استمرار فرآیندهای آموزشی و تربیتی از درگاه مجازی و فراهم نمودن بستر آن بوده و این جریان با جدیت ادامه دارد.

وی راه اندازی شبکه شاد و اجرای طرح هدایت را از اقدامات ارزنده و مهم وزارت آموزش و پرورش دانست و افزود: با تلاش، کوشش و برنامه‌ریزی معلمان خوش فکر و ساعی در اقصی نقاط کشور، آموزش دانش‌آموزان به روش‌ها و شیوه‌های مختلف دنبال شده و با تعطیلی ظاهری و فیزیکی مدارس فرایند تعلیم و تربیت با قوت استمرار دارد.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: طرح هدایت (هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک مدرسه و یک کلاس درس) باید به یک جریان فرهنگی و عمومی در سطح جامعه تبدیل شود و آموزش و پرورش از ظرفیت پیوند خیرین با مدارس به نحو مطلوبی بهره گیری می‌کند و در این راستا اعتمادسازی و شفاف سازی برنامه‌ها و اقدامات یک اصل مهم است.

گفتنی است: در پایان این نشست تعداد ۱۰ دستگاه تبلت به صورت نمادین به نمایندگی از دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان در اختیار ۱۰ نفر دانش آموز قرار گرفت و آئین اهدای آن با حضور معاون اول رئیس جمهور، استاندار، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =