برگزاری سلسله کارگاه‌های توانمندسازی نشریات دانشجویی در واحد تبریز/ آماده‌سازی نشریات برای جشنواره «قلم»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز جزئیات برگزاری سلسله کارگاه‌های توانمندسازی نشریات دانشجویی را تشریح کرد.

سعید وحیدی مهر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به جزئیات سلسله کارگاه‌های توانمندسازی نشریات دانشجویی اظهار کرد: اداره مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، از مدت‌ها قبل برای برگزاری سلسله کارگاه‌های توانمندسازی نشریات دانشجویی برنامه‌ریزی کرده بود.

وی افزود: خوشبختانه طی چندماه گذشته، سه کارگاه از این سلسله کارگاه‌های توانمندسازی برگزار شده است و امروز(۲۰ دی ماه)، چهارمین مرحله آن برگزار خواهد شد. فراخوان شرکت در این کارگاه‌ها در تمام واحدهای دانشگاهی کشور اطلاع رسانی می‌شود و به همین سبب، شرکت کنندگان از استان‌های دیگر نیز در آن مشارکت خواهند داشت. اطلاعیه این کارگاه در پیام رسان‌های بله و واتساپ، در اختیار معاونان فرهنگی مراکز استان‌ها نیز قرار گرفته است.

وحیدی مهر ادامه داد: این کارگاه با هدف افزایش آمادگی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در جشنواره «قلم» با جدیت بیشتری برگزار می‌شود که امیدواریم اعضا، دبیران و صاحبان نشریات دانشجویی بتوانند بهره کافی و وافی را از این کارگاه‌ها ببرند. در این سلسله کارگاه‌ها، از ظرفیت استادان خبره رشته‌های مختلف در واحدهای دانشگاهی استان آذربایجان شرقی نیز بهره‌مند شده‌ایم که امیدواریم مفید فایده شرکت کنندگان واقع شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز تصریح کرد: شرکت در این کارگاه برای سردبیران، مدیران مسئول و هیئت تحریریه نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز الزامی و برای عموم علاقه مندان آزاد خواهد بود. همچنین شرکت کنندگان در این سلسله کارگاه ها، گواهی پایان دوره دریافت خواهند کرد که می‌توانند در موضوعات مختلف از جمله اشتغال از آن استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چهارمین کارگاه از سلسله کارگاه‌های توانمندسازی نشریات دانشجویی، با عنوان « اخلاق در نشریات»، با حضور حجت الاسلام سعید امامی از استادان اخلاق و متخصص در این حوزه برگزار می‌شود تا دانشجویان و فعالان نشریات دانشجویی، به صورت تخصصی با کاربرد اخلاق در رسانه و نشریات آشنا شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =