سازمان هواپیمایی پرواز تهران-لندن باایرلاینهای منطقه را ممنوع کرد

سازمان هواپیمایی کشوری به کلیه شرکت های هواپیمایی داخلی، خارجی و دفاتر فروش بلیت اعلام کرد: فروش بلیت تهران-لندن اعم از مستقیم و غیر مستقیم برای جلوگیری از شیوع کرونای انگلیسی، ممنوع است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در پی انتشار گزارشی در ۱۴ دی ماه مبنی بر فروش بلیت پروازهای کانکشن (غیر مستقیم) تهران-لندن از سوی برخی آژانس های هواپیمایی و با استفاده از پروازهای ایرلاین های منطقه، سازمان هواپیمایی کشوری در ۱۸ دی ماه در ابلاغیه ای خطاب به کلیه شرکت های هواپیمایی داخلی، خارجی و آژانس های هواپیمایی و وب سایت ها و پلتفرم های فروش بلیت هواپیما، فروش بلیت مستقیم یا غیر مستقیم تهران-لندن را به دلیل جلوگیری از شیوع ویروی کرونای انگلیسی و به دستور وزارت بهداشت، ممنوع کرد.

گفتنی است در این گزارش نام شرکت هایی که پروازهای کانکشن تهران-لندن دارند برده شده بود که در ابلاغیه سازمان هواپیمایی کشوری، نیز شرکت های پگاسوس، ترکیش ایرلاینز، امارات و قطر ایر ویز نیز ذکر شده است.

ابوالقاسم جلالی معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در این ابلاغیه به شرکت های هواپیمایی خارجی که پرواز کانکشن دارند، تذکر داده است تا اگر این پروازها از مبدأ لندن به مقصد تهران انجام شود، از پذیرش مسافران آن در فرودگاه امام خمینی (ره) جلوگیری به عمل خواهد آمد.

ضمن اینکه به کلیه ایرلاین های کشورهای همسایه و منطقه شامل عمان، عراق، ارمنستان، آذربایجان، ترکیه، امارات و قطر نیز تذکر داده شده است که از سوار کردن مسافرانی که با پرواز کانکشن از لندن عازم ایران هستند، خودداری کنند .

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1087003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =