پژوهش با بهبود کیفیت زندگی ارتباط مستقیم دارد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در مراسم تقدیر بر اثر ماندگار پژوهش بویژه در حوزه پزشکی تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، صبح امروز و با حضور علیرضا خوشدل رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، غلامرضا حسن زاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، فرشاد هاشمیان معاون پژوهش و فناوری، حجت الاسلام و المسلمین رسولی معاون فرهنگی دانشجویی، علی حبیبی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی، حجت الاسلام و المسلمین سعید کرمی نماینده نهاد مقام معظم رهبری، حسین حسین زاده مدیر کل حراست و نقی پور مدیر کل پژوهش، از پژوهشگران برتر به صورت حضوری و برخط تقدیر شد.

 هاشمیان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه پژوهشگران گفت: کار کردن در شرایط فعلی اقتضائات خود را دارد و شاید به همین دلیل سختی ها و پیچ و خم های فعلی باعث شیرینی بیشتر توفیقات کسب شده می‌شود.

وی افزود: با تمام شرایط موجود آنچه که از اهمیت بیشتری برخوردار است، ماندگاری اثری پاک و پایدار در جامعه است چرا که هیچ دوره ای با آرامش و آسایش مطلق در تاریخ ثبت نشده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در ادامه گفت: جنس تحقیق و پژوهش متفاوت است و در حیطه علوم پزشکی نیز باعث کاهش آلام و بهبود کیفیت زندگی بشری می شود. کاهش آلام همنوع اثر بزرگی است و امیدواریم آیندگان به نیکی از این خدمات یاد کنند.

وی اظهار کرد: پس از بررسی پرونده های اعضای هیئت علمی معرفی شده  از سوی دانشکده ها و ارزیابی و امتیاز دهی دقیق متقاضیان توسط کمیته علمی در حوزه معاونت پژوهشی از هر گروه آموزشی یک نفر به عنوان پژوهشگر برتر با دریافت بالاترین امتیاز انتخاب شدند.

 هاشمیان در خصوص انتخاب دانشجویان برتر نیز تصریح کرد: در بخش مقالات دانشجوئی با توجه به درنظر گرفتن سهولت یا دشواری چاپ مقالات علمی در هر رشته-گرایش، کتب، آزمون های علوم پایه، دستیاری، پره انترنی، رزیدنت و پیش کارورزی، از میان دانشجویان معرفی شده واجد شرایط تعدادی برگزیده شدند.

در پایان این مراسم از کلیه پژوهشگران برتر با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087023

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =