نوروزیان قهرمان لیگ برتر تفنگ بادی آقایان شد/ پیروزی رجبی مقابل مردمانی در لیگ برتر تکواندو/ پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر هندبال

با بسته خبری منهای فوتبال همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی منهای فوتبال بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار ورزشی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

زمان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر روئینگ مشخص شد

نخستین دوره مسابقات لیگ برتر روئینگ با انجام هفته اول روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 22 و 23 دی‌ماه در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

مسابقات در مسافت 1000 و 500 متر و در مواد تکنفره سبک‌وزن، تکنفره سنگین‌وزن و امدادی 500 متر انجام خواهد شد.

مسابقات آقایان:

دوشنبه 22 دی‌ماه 

نوبت صبح: ساعت 10 تا 12

نوبت عصر: 14:30 تا 16:30

مسابقات بانوان:

سه‌شنبه 23 دی‌ماه

نوبت صبح: ساعت 10 تا 12

نوبت عصر: 14:30 تا 16:30

رئیس کمیته ملی المپیک از سه فدراسیون بازدید می‌کند

در راستای بازدید و بررسی برنامه‌های فدراسیون‌های ورزشی قرار است روز یکشنبه سیدرضا صالحی امیری و جمعی از اعضای هیات اجرایی بازدیدی از چند فدراسیون داشته باشند.

طبق برنامه رئیس کمیته ملی المپیک، دبیر و برخی از اعضا قرار است از فدراسیون‌های ژیمناستیک، هاکی و بولینگ و بیلیارد بازدید کنند.

در این دیدار حضور مسئولان کمیته ملی المپیک در جریان برنامه‌ها و مشکلات فدراسیون‌ها قرار خواهند گرفت.

نوروزیان قهرمان لیگ برتر تفنگ بادی آقایان شد

هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی آقایان با حضور 6 تیم به میزبانی تیم های نزاجا و شهدای ارتش در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری بین خطوط برگزار شد.

در بخش تیمی هفته اول، تیم های نزاجا، مقاومت و هیئت ایلام با غلبه بر تیم‌های شهدای ارتش، شهید لطفی هوافضا و فولاد مبارکه سپاهان به پیروزی رسیدند.

همچنین در بخش تیمی هفته دوم نیز، تیم‌های مقاومت، هیئت ایلام، فولاد مبارکه سپاهان برابر تیم‌های نزاجا، شهید لطفی هوافضا و شهدای ارتش به پیروز دست یافتند.

با برگزاری فینال این رقابت‌ها، پوریا نوروزیان از تیم هیئت ایلام به مقام قهرمانی دست یافت و حسین باقری از تیم نزاجا و امیرمحمد نکونام از تیم فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور سید جعفر حسینی رئیس سازمان لیگ، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار شد.

بازی بزرگ فصل به سود گرگانی ها رقم خورد

در حساس‌ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان مقابل پالایش نفت آبادان به میدان رفت. این جدال حساس که بین دو تیم مدعی این فصل برگزار می شد، در پایان نیمه اول نتیجه نزدیک 43 بر 40 به سود شهرداری گرگان را روی تابلوی نتایج ثبت کرد.

در نیمه هم جدال نزدیک دو تیم ادامه دار بود و در نهایت این شاگردان مهران شاهین طبع بودند که 87 بر 78 مقابل مدافع عنوان قهرمانی به برتری دست یافتند.

از اتفاقات حاشیه‌ای این بازی می توان به مصدومیت شدید گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان اشاره کرد. پری پتی به دلیل مصدومیت نسبتا شدید در کوارتر چهارم به بیمارستان منتقل شد.

محمد جمشیدی با 21 امتیاز، 9 پاس منجر به گل و 5 ریباند، بهترین بازیکن شهرداری گرگان و میدان بود و نقش کلیدی در برتری تیمش ایفا کرد.

بدین ترتیب شهرداری گرگان با کسب هفتمین برد متوالی دور رفت لیگ برتر در گروه الف را بدون باخت و با صدرنشینی به پایان رساند.

پیروزی رجبی مقابل مردمانی در لیگ برتر تکواندو

لیگ برتر تکواندو در شرایطی از امروز استارت خورده که تیم های گروه الف رقابت‌های جذابی را پشت سر می‌گذارند. در رویارویی تیم های شهرداری ورامین و مس کرمان که در نهایت با پیروزی تیم ورامینی به پایان رسید، سعید رجبی و سجاد مردانی، دو تکواندوکار مدعی وزن 87+ کیلوگرم به مصاف هم رفتند.

این مبارزه حساس بین سجاد مردانی که همچنان مدعی کسب سهمیه المپیک در این وزن است و سعید رجبی، قهرمان بازی های آسیایی 2018 جاکارتا برگزار شد.

در این جدال جذاب برخلاف پیش بینی ها سجاد مردانی که در اردوهای اخیر تیم ملی هم شرکت کرده، مقابل رجبی 10 بر 3 تن به شکست داد تا علاوه بر تیمش، خودش نیز دست خالی شیاپچانگ را ترک کند.

پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر هندبال

در دومین دیدار از روز پایانی دور دوم‌ مرحله برگشت مسابقات هندبال یادواره شهید حسین پور جعفری، تیم ذوب آهن اصفهان به مصاف پرسپولیس بهبهان رفت که تیم پرسپولیس با نتیجه 36 بر 33 مقابل ذوب‌آهن به پیروزی رسید.

تیم ذوب آهن اصفهان با این شکست در گروه الف 13 امتیازی باقی ماند و با کسب جایگاه دوم پشت سر شهید شاملی قرار گرفت و به دور بعدی مسابقات صعود کرد.

شاگردان مسعود ظهرابی با پیروزی در بازی امروز با 12 امتیاز پشت سر ذوبی‌ها قرار گرفتند و آنها هم به دور بعد صعود کردند.

صفا پور اولین داور دوچرخه سواری BMX در ایران شد

در این دوره داوری بین‌المللی UCI که با توجه به شرایط جهانی کرونا به صورت مجازی و به مدت یک هفته برگزار شد، نمایندگان داوری بیش از 50 کشور حضور داشتند که آندریاس بوی ویداس از لیتوانی و جوردی ما از کانادا، مدرسین UCI بودند.

محمدرضا صفاپور رئیس کمیته داوران به‌عنوان نماینده داوری کشورمان، در این دوره داوری شرکت کرد و با موفقیت در آزمون‌های مربوطه، اولین داور رشته دوچرخه‌سواری BMX ایران شد. / انتهای پیام

کد خبر: 1087027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =