دل‌پیرو: رقابت‌های سریA  دوباره هیجان انگیز شده است/ تمجید یورگن کلوپ از بازیکنان جوان استون ویلا/ ادن هازارد: امیدوارم امسال کمتر مصدوم شوم

با بسته خبری فوتبال خارجی همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

فلیک: در دفاع خوب نیستیم

در شکست 3-2 شب گذشته بایرن مونیخ برابر مونشن گلادباخ، خط دفاع بایرن، نمایش بسیار ضعیفی داشت. هانسی فلیک تنها کسی نبود که تقلای بی فایده دفاع تیمش در بازی دیشب را از دلایل باخت بایرن مونیخ می‌دید. کافی است این مربی 55 ساله سری به فضای مجازی بزند تا ببیند جهان پر است از هواداران ناراضی بایرن که انگشت اتهام خود را به سوی خط دفاع این تیم گرفته اند.

فلیک اما نمی‌تواند مانند هواداران، به انتقاد از بازیکنانش بپردازد و مربی باید با توجه به آنچه که دید مشکلات بازیکنانش را برطرف کرده و اعتماد به نفس آنها در ادامه فصل، بازسازی کند.

 فلیک در مصاحبه خود پس از مسابقه دیشب گفت: "اگر به بازی ما نگاه کنید، کاملا مشهود است که کجا مشکل داشتیم. ما نتوانستیم وقتی توپ در اختیارمان بود از عمق دفاع کنیم.

تمجید یورگن کلوپ از بازیکنان جوان استون ویلا

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که جوانان ویلا توانستند در بازی شب گذشته، که در چارچوب دور سوم رقابت‌های FA Cup برگزار می‌شد، برای لیورپول دردسرساز شوند.

استون‌ویلا که با ترکیبی از جوانان زیر 23 و زیر 18 ساله‌هایش به مصاف لیورپول رفته بود، توانست در نیمه اول بازی پایاپایی با قهرمان لیگ برتر به نمایش بگذارد و با تساوی به رختکن برود.

در دقیقه 40 روی پاس عمقی رووه، لویی باری، بازیکن جوان ویلا، در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و توانست با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه گل تساوی ویلا را وارد دروازه لیورپول کن و پاسخ گل دقیقه 4 سادیو مانه را بدهد.

در نیمه دوم اما لیورپول توانست با توجه به خستگی تیم بسیار جوان استون ویلا، با سه گل دیگر نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهد، هر چند یورگن کلوپ می‌گوید بسیار تحت تاثیر نمایش جوانان ویلا قرار گرفته است.

کلوپ در باره نمایش دیشب بازیکنان جوان استون ویلا گفت: "این بچه‌ها واقعا خوب بازی کردند و این خیلی خوب است. ما در بازی کردن کمی مشکل داشتیم. نیاز به کمی زمان بیشتر داشتیم و بعد دیگر همه چیز مشخص بود.

مشکلاتی در پاسکاری و حرکت در زمین نیز داشتیم. ما موقعیت‌هایی داشتیم، اما توپ را مستقیم به دستان دروازه‌بان شلیک کردیم. در نیمه دوم این شرایط را تغییر دادیم."

رئال به دنبال ستاره مونیخی ها

قرارداد داوید آلابا با باشگاه بایرن مونیخ در پایان فصل به اتمام می رسد و به نظر می رسد جدایی این مدافع 28 ساله و اتریشی از بایرن مونیخ قطعی باشد. رئال مادرید جدی ترین مشتری داوید آلابا محسوب می شود و برخی نشریه ها خبر از توافق کامل او با باشگاه اسپانیایی برای انتقال به مادرید در پایان فصل داده اند. امروز نشریه آ.اس جزئیات جدیدی از این انتقال فاش کرده است.

با توجه به مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، رئال مادرید برای پرداخت دستمزد مورد نطر داوید آلابا مشکل خواهد داشت. علت اصلی عدم توافق این بازیکن با بایرن مونیخ، درخواست دستمزد سالانه 12 میلیون یورو خالص از سوی این بازیکن بود و پرداخت این رقم برای رئال مادرید نیز آسان نیست.

اما به نظر می رسد فلورنتینو پرز با کمپانی آدیداس برای تامین این رقم وارد مذاکره شده است. انتقال داوید آلابا به مادرید به سود برند رئال مادرید خواهد بود و کمپانی ادیداس نیز از فروش لباس این بازیکن سود خواهد برد. به همین علت پرز امیدوار است آدیداس در پرداخت بخشی از دستمزد داوید آلابا همکاری کرده و پروسه انتقال او را تسهیل کند. این در حالیست که یکی از دلایل مهم عدم توافق رئال مادرید با سرخیو راموس برای تمدید قرارداد، درخواست این باشگاه برای کاهش دستمزد مدافع اسپانیایی و عدم قبول این خواسته از سوی سرخیو راموس است. احتمالا داوید آلابا در صورت انتقال به رئال مادرید به پر درآمدترین بازیکن این باشگاه تبدیل خواهد شد.

دل‌پیرو: رقابت‌های سریA دوباره هیجان انگیز شده است

رقابت نردیکی بین سه تیم میلان، اینتر و یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی در سری آ در فصل جاری وجود دارد و ممکن است بعد از 9 سال بالاخره نام فاتح اسکودتو تغییر یابد. جوزپه برگومی و الساندرو دل پیرو، دو اسطوره پرافتخار دو باشگاه اینتر و یوونتوس در شبکه اسکای اسپورت با یکدیگر گفت و گو کرده و بیشتر در خصوص شرایط اینتر رای کسب عنوان قهرمانی صحبت کردند.

جوزپه برگومی گفت: "ما یوونتوس را در نظر نمی گیریم و این انصاف نیست، زیرا فشار زیادی بر اینتر وجود دارد. من نمی گویم که آنها تیم قدرتمندی در اختیار ندارند، اما معتقدم اختلاف زیادی بین اینتر با یووه، میلان و ناپولی وجود ندارد. مردم می گویند اگر اینتر موفق به کسب عنوان قهرمانی نشود ناکام محسوب می شود، اما تیم های قدرتمند دیگری نیز در کوس حضور دارند و در مورد سایر باشگاه ها چنین حرفی زده نمی شود. اگر ناپولی، میلان و رم قهرمان نشوند هیچ اتفاقی نمی افتد."

الساندرو دل پیرو در پاسخ گفت: "چنین فشاری طبیعی بوده و در مورد تیم هایی که موفق نمی شوند وجود دارد. اینتر می تواند به این تیم قهرمان شود، اما میلان برای کسب عنوان بسته نشده است. اینتر در گذشته در آستانه فتح عنوان قهرمانی بود."

اما جوزپه برگومی در پاسخ عنوان کرد: "آیا مطمئن هستی اینتر در گذشته به قهرمانی نزدیک شده بود؟ آنها دو بار زیر نظر لوچانو اسپالتی چهارم شدند و این موفقیت نیست."

ادن هازارد: امیدوارم امسال کمتر مصدوم شوم

یک سال و نیم پیش بود که بعد از سالها انتظار، بالاخره انتقال ادن هازارد پس از مدت ها انتظار از چلسی جدا شده و راهی رئال مادرید شد. اما شرایط در این مدت بر وقف مراد این بازیکن تکنیکی پیش نرفته و ادن هازارد بیشتر بازی های رئال مادرید را به علت مصدومیت از دست داده است. ادن هازارد در روزهای حضور در میدان نیز معمولا چندان آماده نبوده و نتوانسته انتظارات را فراهم کند.

ادن هازارد دیروز 30 ساله شد و هواداران این باشگاه امیدوارند در ادامه فصل بیشتر شاهد حضور این بازیکن در ترکیب باشند. خود این بازیکن نیز در روز 30 سالگی ابراز امیدواری کرد در ماه های پیش رو کمتر مصدوم شده و بتواند انتظارات هواداران رئال مادرید را برآورده کند.

ادن هازارد گفت: "برای تولدم آرزوهای زیادی دارم. امیدوارم روند مصدومیت هایم متوقف شود، زیرا هواداران و در ابتدا خودم انتظار داریم بیشتر بازی کنم و بتوانم در میدان عملکرد بهتری ارائه دهم. اما در ابعاد بزرگ تر آرزو دارم همه مردم سلامت باشند، زیرا ویروس کرونا مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده و امیدوارم هر چه زودتر شرایط به حالت عادی بازگردد."

به دنبال جذب مارادونا بودم

ریموند دومنک که در جام جهانی 2006 هدایت تیم ملی فرانسه را بر عهده داشته، همیشه به رفتارهای عجیب و متفاوت در کنار زمین و البته کنفرانس های مطبوعاتی مشهور بوده است. ریموند دومنک که در حال حاضر هدایت تیم نانت فرانسه را بر بر عهده دارد، در مورد عدم موفقیت این باشگاه در جذب ژان لوکاس، هافبک برزیلی لیون صحبت کرده و انتقال او را با مارادونا مقایسه کرده است.

در سال 2007 و وقتی ژوزه مورینیو مدعی شد ریموند دومنک از کلودیو ماکله‌له بیش از حد استفاده کرده و با این بازیکن مانند برده برخورد می کند، مدعی شد تا زمانی که ماکله‌له قادر به راه رفتن باشد از او در ترکیب تیم ملی فرانسه استفاده خواهد کرد. حالا این سرمربی پرحاشیه اذعان داشت تمایلی به دنبال کردن بازار زمستانی ندارد.

ریموند دومنک گفت: "من علاقه ای به دنبال کردن فراز و نشیب های بازر نقل و انتقالات ندارم. من علاقه داشتم مارادونا را برای نانت جذب کنم، اما او دیگر فوت کرده است."

مورینیو: این مدل برنامه‌ریزی عادلانه نیست

دیدار هفته گذشته تاتنهام مقابل فولام در لیگ برتر لغو شد و هنوز مشخص نیست این مسابقه در چه تاریخ برگزار خواهد شد. این هفته اسپرز در جام حذفی مقابل مارین به میدان خواهد رفت و ژوزه مورینیو در مورد تعدد بازی های تیمش در ماه های پیش رو صحبت کرده است.

ژوزه مورینیو گفت: "من تصور می کنم به تعویق انداختن سه مسابقه برای تیمی که در لیگ اروپا حضور دارد واقعا غیرممکن است و این تنها چیزی است که می توانم بگویم. البته ما هیچ اثری در برنامه ریزی و تصمیمات نداریم و نمی خواهیم هم تاثیر داشته باشیم. تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که تکرار کاری که در ابتدای فصل انجام دادیم غیرممکن بوده و ما از تکرار آن امتناع می ورزیم.

ما باید از بازیکنان خود دفاع کنیم و هرگز قبول نمی کنیم که مانند هفته های اخیر، در سه هفته هفت مسابقه مانند گذشته انجام دهیم. شروع فصل شرایط خاص خودش را دارد و در نیم فصل اوضاع دیگری حاکم است.

برگزاری دیدار عقب افتاده مقابل فولام به جای آستون ویلا؟ یافتن راه حل کار من نیست. اگر مقابل استون ویلا بازی نکنیم، سه بازی به تعویق افتاده و این غیرممکن است. زیرا بعد از اتمام فصل رقابت های یورو در پیش بوده و برنامه مسابقات قابل جابجایی نیست. در ابتدای فصل در مرحله پلی آف رقابت های لیگ اروپا حضور داشتیم، اما حالا باید در مرحله حذفی این مسابقات به میدان برویم و تیم های بزرگی در این مرحله حضور دارند." /انتهای پیام

کد خبر: 1087032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =