۳ طرح پژوهشی واحد مشهد در رویداد ملی نوآوری رضوی برگزیده شد

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از برگزیده شدن ۳ طرح پژوهشی واحدهای فناور مرکز رشد این دانشگاه در نخستین رویداد ملی نوآوری رضوی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، جاوید نوبخت مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد اظهار کرد که آستان قدس رضوی با هدف ارائه طرح از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان به‌منظور حل مشکلات زائران رضوی به برگزاری رویداد نوآوری اقدام کرد که در این رویداد ۶۰ طرح از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان از سراسر کشور شرکت کردند.

وی ادامه داد: از میان این طرح‌ها ۱۲ طرح مورد تأیید قرار گرفت و منتخب شدند که سه طرح آن متعلق به واحدها و هسته‌های فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بود.

وی افزود:‌ طرح‌های آمبولانس بیماربر برقی و حمل‌کننده ویلچر معلولین متعلق به نیما میربلوکی و تیم تکنوتیو هسته فناور مرکز رشد و طرح استریلایزر الکتروپلاسما متعلق به امیرحسین ظریف و تیم انرژی تاریک پارس،‌ یکی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در این رویداد ملی به‌عنوان منتخب شناخته شدند.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اظهار کرد: آستان قدس رضوی برای قدردانی از این طرح‌های منتخب به خرید آزمایشی این طرح‌ها و ارائه لوح سپاس اقدام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087043

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =