برترین ورزشکار دانشجوی دنیا در تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی ماندنی شد

«آرمین هادی‌پور» برترین ورزشکار دانشجوی دنیا در دهه اخیر میلادی که سهمیه المپیک 2021 توکیو را برای کشورمان کسب کرده است، قرارداد خود را با تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی تمدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ «آرمین هادی‌پور» که 10 سال هوگوی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی را بر تن کرده و از وفادارترین قهرمانان ورزشی این دانشگاه به شمار می آید، امروز با حضور در مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و پس از دیدار و مذاکره با دکتر امیرعباس لشگری، قرارداد خود را تمدید کرد. هادی‌پور، دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در رشته تربیت بدنی است و یکی از دو سهمیه تکواندو کشورمان را در المپیک 2021 توکیو کسب کرده است.

او تنها ورزشکار ایرانی است که به‌ دلیل قهرمانی در سه دوره متوالی مسابقه های جهانی دانشجویان (یونیورسیاد) در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹، از سوی فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی (فیزو) به عنوان برترین ورزشکار دانشجو دنیا در دهه اخیر میلادی (۲۰۲۰–۲۰۱۰) انتخاب ‌شده است.

هادی‌پور که یکی از شانس‌های کسب مدال برای ورزش ایران در المپیک توکیو است، پس از تمدید قرارداد با تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی که یک برند پرافتخار است، به ورزش کشور و جهان معرفی شدم و در واقع این دانشگاه سکوی پرتاب من در عرصه ورزش قهرمانی بود.

برترین ورزشکار دانشجوی دهه اخیر میلادی افزود: با توجه به امکانات و تسهیلاتی که دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان و ورزشکاران ارایه می دهد،تصمیم دارم تحصیلاتم را در همین دانشگاه ادامه دهم و امیدوارم با کسب مدال خوش رنگ المپیک، دل مردم کشورم را شاد کنم.

کد خبر: 1087045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =