مساوی نه، فقط برد!

دربی هم سه امتیاز دارد مانند بازی های دیگر و این جمله ای کلیشه ای و تکراری است اما در عمل ظاهرا این بازی فراتر از سه امتیاز می باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ امیر کریمی(کارشناس و تحلیل گر فوتبال)

به نظر می رسد دربی شاید تضمین کننده خیلی آیتم ها برای تیم برنده این بازی باشد. هرچند در فوتبال تضمینی وجود ندارد اما دقیقا دربی جزو آن دسته از بازی ها است که می تواند سوپاپ اطمینان یک تیم برای ادامه فصل باشد.

گل محمدی و آزمونی دیگر!

دومین آزمون تقریبا به فاصله کمتر از یک ماه برای گل محمدی و تیمش فرا رسیده. شکست استقلال برای پرسپولیس یعنی حداقل التیام زخم های فینال آسیا و برگشتن به جدول در ادامه لیگ و مسابقات. واقعیت این است که می توان گفت گل محمدی سه بازی را به نوعی برای دربی بازی کرد تا با بهترین ترکیب بضاعت کنونی تیم را هم برای دربی هم ادامه فصل راهی میدان کند.

با رفتن بشار و مشکلات شیری خواسته یا ناخواسته تغییرات اساسی در ساختار این تیم ایجاد شده است. برد در دربی حالا با دست خالی تر از همیشه برای پرسپولیس می تواند نقطه عطف این تیم برای این فصل باشد و همچنین رسیدن به ساحل آرامش و دست پیدا کردن به اعتماد به نفس بهتر برای ادامه راه. پس پرسپولیس برای برد به میدان خواهد آمد.

فکری و ثبات؛

از طرفی استقلال فکری حالا صدر جدول را در اختیار دارد و بهترین روزهای سال های اخیر حتی براساس آمارهای موجود را می گذراند. فکری کم کم در حال تغییر دادن ذهنیت استقلال برای تیم برنده بودن است پس نباختن در دربی برای او هم حیاتی است و آنها را به ثبات کامل حداقل تا نیم فصل می رساند و بخصوص اینکه شاکله این روزهای تیم او بیشتر از هر وقت دیگری حفظ شده و بعد از مدتی انتقاد، حاضر به از دست دادن این آرامش نیست. برای فکری و استقلال شکست پرسپولیس به منزله زدن تیر خلاص برای فکری و دستیارانش می باشد، پس آنها هم با توپ پر به میدان خواهند آمد.

کد خبر: 1087047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =