طرح دو فوریتی مجلس برای اینترنت رایگان دانشجویان

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، از طرح دو فوریتی مجلس برای اینترنت رایگان دانشجویان خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه گسترش آموزش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور محمد دوستار و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گیلان باید در حوزه‌ها، مسائل و مشکلات اجتماعی استان پیشرو باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیری جمعیت در استان گیلان و بیان اینکه رشد جمعیتی استان گیلان نسبت به سایر استان‌ها بسیار کمتر است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان باید در برطرف کردن مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحقیق داشته باشد. 

وی با اشاره به متمرکز شدن دانشگاه‎ها و تصمیم گیری در شورای هماهنگی مدیریت دانشگاه‌های استان گیلان گفت: همه واحدهای دانشگاهی در استان گیلان باید متمرکز باشند تا در توسعه و کیفیت بخشی دانشگاه‌ها به صورت واحد تصمیم گیری شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها افزود: غیرحضوری بودن کلاس‌ها کار معلمان و استادان را  ۲ برابر کرده است.

کوچکی‌نژاد با اشاره به ساختار اینترنت در کشور علی‌الخصوص استان گیلان که باعث استرس بالا در دانش‌آموزان می‌شود، بیان کرد: درصد بسیار بالایی در روستاها و شهرهای اطراف فاقد کابل اینترنت و زیرساختی نامناسب هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرحی در شروع مجلس ارائه شده است و قرار است تا در صحن علنی مجلس پیگیری شود، خاطر نشان کرد: در اختیار گذاشتن اینترنت رایگان طرح دوفوریتی است و قطعا به زودی انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر این که پیگیری اخذ رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در دستور کار است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با استفاده از ظرفیت منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی و ارتباطات با کشورهای همسایه شمالی می‌تواند در توسعه رشته‌های علوم پزشکی جهش داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087092

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • دانشجو ارشد IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      0 0
      به من بسته اینترنت تعلق نگرفته است