مسئولان باید روحیه جهادی داشته باشند/ لزوم اجتناب از طرح مسائل اختلاف انگیز

مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: همه اقشار به‌خصوص مسئولان باید روحیه جهادی داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، آیت‌الله حسین نوری همدانی مرجع عالیقدر جهان تشیع با صدور پیامی از جهادگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم که با راه‌اندازی گروه‌های جهادی در مسائل فرهنگی و بهداشتی به اقشار مختلف جامعه خدمت کردند، قدردانی کرد.

در متن پیام آیت‌الله نوری همدانی خطاب به حجت الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم آمده است: گزارش ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قم پیرامون فعالیت جهادی عزیزان آن دانشگاه دریافت و موجب خرسندی شد. امروز یکی از موضوعات مهم این است که در این شرایط سخت پیش آمده در کشور که طبق تجربه با مدیریت صحیح و جهادی قابل رفع است، همه اقشار به‌خصوص مسئولان باید روحیه جهادی داشته باشند.

در پیام آیت‌الله نوری همدانی اضافه شده است: انقلاب اسلامی نظامی شاهنشاهی که پشتوانه قدرت‌های استکباری را داشت و خود را در اوج قدرت می‌دید با روحیه جوان و جهادی از بین برد و سپس در دوران دفاع مقدس نیز همین روحیه جوان و جهادی بود که کشور و جنگ را اداره کرد و تجربه نشان داده که فاصله گرفتن از این روحیه جهادی و گرایش به اشرافی‌گری موجب مشکلات در کشور خواهد شد.

در این پیام عنوان شده است: راهی جز اعتماد به نیروی جوان کشور که در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و بهره‌مندی از امکانات داخلی و حمایت از تولیدات داخلی اعم از صنعت و کشاورزی نیست.

در این پیام مطرح شده است: تقویت گروه‌های جهادی بدون موازی‌کاری امر ضروری است و با روحیه و وحدت در بین دستگاه‌ها مشکلات کشور رفع خواهد شد و مسئولان باید با وحدت و همدلی حول ولایت فقیه به فکر خدمت به مردم باشند.

در پیام آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان شده است:‌ مسئولان نباید با طرح مسائل اختلافی و سوق دادن آن به جامعه، مشکلات مردم را بیشتر کنند و مردم باید مطمئن باشند که اگر مسئولان در چارچوب قانون و منویات مقام معظم رهبری عمل کنند اختلافی ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087128

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =