توقف مذاکرات لیورپولی ها با محمد صلاح/ نزدیک شدن مسی به فرم ایده آل خود/ ریوالدو: باید مراقب این پدیده جوان بود

با بسته خبری فوتبال خارجی همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

زیدان: بازی باید لغو می‌شد

رئال مادرید روز گذشته با مشقت فراوان و پس از 4 ساعت معطلی در فرودگاه باراخاس توانست به پامپلونا برود تا امروز برابر اوساسونا قرار بگیرد. تا ساعات انتهایی شب، وضعیت برگزاری بازی نامشخص بود اما در نهایت تیم داوری تشخیص داد که بازی به انجام برسد.

تلاش دو تیم در نهایت نتیجه ای نداشت و در هوایی برفی به تساوی بدون گل رسیدند.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« با شرایط بدی به اینجا رسیدیم و در زمین تا جایی که می توانستیم سعی کردیم بازی خودمان را انجام دهیم. این یک بازی فوتبال نبود و حس بدی در پایان مسابقه دارم. هنوز نمی دانیم چه زمانی می توانیم به مادرید برگردیم. معتقدم این بازی باید لغو می شد.»

زیدان ادامه داد:« تکرار می کنم این یک بازی فوتبال نبود ولی در هر صورت به تاریخ پیوست. شرایط طوری است که نمی دانیم حالا چه باید بکنیم و حتی چه زمانی قادر به برگشت هستیم. دنبال توجیه نیستم ولی گلایه دارم چون این فوتبال نبود. مردم دوست دارند یک بازی فوتبال در شرایط درست را تماشا کنند. بازهم می گویم که از وضعیت بازی امروز ناراضی هستم ولی کاری از دست مان ساخته نبود. زمین مسابقه اصلا شرایط ارائه یک بازی خوب فوتبال را نداشت و واضح است که بازی باید به تعویق می افتاد.»

اولین برد پوچتینو بدست آمد

پاریسی ها که در اولین دیدار با هدایت مائوریسیو پوچتینو مقابل سن اتین متوقف شده بودند، در دیدار امشب برابر برست کاملا برتر بودند و به یک پیروزی پرگل دست پیدا کردند.

گل اول پی اس جی در این دیدار را مویزه کین در دقیقه 16 به ثمر رساند. روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه برست بود که ارسال آنخل دی ماریا بعد از رفت و برگشت، روی خط دروازه به کین رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

این نتیجه تا در دقیقه 81 پا برجا بود تا اینکه مائورو ایکاردی اختلاف را به دو گل افزایش داد. این بار کیلیان امباپه بود که روی یک حرکت دیدنی از سمت چپ و پاس در عرض، ایکاردی را صاحب موقعیت کرد و این مهاجم آرژانتینی هم با ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

تنها دو دقیقه بعد، پابلو سارابیا گل سوم پی اس جی را به نام خود کرد. این بار ایکاردی در نقش گل‌ساز ظاهر شد و پاس پشت پای او را سارابیا با شوتی تماشایی تبدیل به گل کرد تا پی اس جی در این دیدار به یک پیروزی پرگل برسد.

شاگردان پوچتینو در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به لیون، در رتبه دوم جدول لیگ 1 قرار دارند. پاریسی ها در دیدار بعدی شان، در سوپرکاپ فرانسه به مصاف المپیک مارسی خواهند رفت.

صعود یونایتد به دور چهارم جام حذفی انگلستان

شاگردان اوله‌گنار سولسشر در این دیدار با تک گل اسکات مک‌تامینی به پیروزی رسیدند و به دور چهارم رقابت های جام حذفی انگلیس صعود کردند.

شیاطین سرخ چند روز قبل در نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل رقیب همشهری شکست خورده بودند، امروز برابر واتفورد کار سختی نداشتند و خیلی زود به گل برتری رسیدند.

در دقیقه 5 بود که روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه واتفورد، روی ارسال الکس تلس، مک‌تامینی با ضربه سری دیدنی دروازه حریف را باز کرد و یونایتد را پیش انداخت.

بازیکنان این تیم در ادامه باز هم این فرصت را داشتند که به گل های بیشتری برسند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت یونایتدها با همان تک گل راهی مرحله بعد شدند.

نزدیک شدن مسی به فرم ایده آل خود

در ابتدای فصل به نظر می رسید که با توجه به مخالفت باشگاه بارسلونا با جدایی لیونل مسی این بازیکن انگیزه چندانی برای حضور در ترکیب بلوگرانا ندارد اما فوق ستاره آرژانتینی رفته‌رفته با عملکرد خود به همه این حرف و حدیث‌ها پایان داد.

مسی در چند بازی اخیر بارسلونا دوباره به فرم فوق العاده خود بازگشته و نمایش‌های درخشانی را در ترکیب باشگاه کاتالانی ارائه داده است؛ تا جایی که حالا او دوباره به یکی از اصلی ترین گزینه های کسب جایزه پیچیچی تبدیل شده است.

عملکرد خیره کننده فوق ستاره آرژانتینی در دیدار امشب بارسلونا مقابل گرانادا نیز ادامه داشت. مسی تنها به 45 دقیقه زمان احتیاج داشت تا نشان دهد که هنوز هم تعیین کننده ترین بازیکن بارسلونا محسوب می‌شود چرا که او موفق شد دو بار برای تیمش گلزنی کند تا نشان دهد که به بالاترین حد آمادگی خود رسیده است. او همچنین با دو گلی که امشب به ثمر رساند، تعداد گل های خود در رقابت‌های لالیگا را به عدد 11 افزایش داد تا به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان شود.

ریوالدو: باید مراقب این پدیده جوان بود

هواداران بارسلونا می دانند که با نزدیک شدن به پایان فصل احتمال جدایی لیونل مسی از این باشگاه نیز افزایش پیدا می‌کند. فوق ستاره آرژانتینی در تابستان تلاش زیادی برای جدایی از بلوگرانا انجام داد اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد؛ با این حال قرارداد مسی چند ماه دیگر به پایان می رسد و اصلا بعید نیست که فصل آینده او را با پیراهنی به جز بارسا مشاهده کنیم.

یکی از بازیکنانی که در فصل جاری عملکرد خیره کننده ای در ترکیب بارسلونا از خود ارائه داده پدری گونزالس بوده است؛ تا جایی که حتی بسیاری از او به عنوان جانشین لیونل مسی یاد می‌کنند اما ریوالدو معتقد است که نباید بیش از حد به این بازیکن جوان فشار وارد شود.

ریوالدو در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: " پدری تنها 18 سال سن دارد و شروع فشار بی اندازه به او عجیب است. او نیاز به پیشرفت و یادگیری دارد تا در آینده به یکی از بازیکنان بزرگ باشگاه تبدیل شود. خصوصیات عالی او غیرقابل انکار است و در حال حاضر شایعاتی مبنی بر حضور او در یورو 2021 در ترکیب اسپانیا وجود دارد که تایید می کند او توانایی بالایی دارد.

اما پدری هنوز خیلی جوان است و بارسلونا باید مراقب باشد که توجهات بیش از حد به سمت او جلب نشود. او باید به پیشرفت خود ادامه دهد و همچنین در رقابت‌های بزرگتری نسبت به لالیگا مانند لیگ قهرمانان اروپا بدرخشد. این می‌تواند آخرین فصل لیونل مسی در بارسلونا باشد بنابراین پدری می‌تواند فصل آینده نقش پر رنگ تری در تیم داشته باشد. با این وجود در حال حاضر او باید به روند عادی خود ادامه دهد و هنگامی که رونالد کومان از او استفاده می‌کند تنها فوتبال خودش را ارائه دهد."

آرسنال به سختی صعود کرد

آرسنال امشب در چهارچوب رقابت های دور سوم جام حذفی انگلیس میزبان نیوکاسل بود که این جدال در پایان 120 دقیقه با نتیجه 2-0 به سود توپچی‌ها پایان یافت.

آرسنال کار را نسبتا بهتر آغاز کرد و می توانست توسط پیر امریک اوبامیانگ به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن توسط دروازه بان حریف مهار شد و ویلیان نیز توپ برگشتی را به بیرون زد.

در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد تا دو تیم با همان نتیجه بدون گل راهی رختکن شوند.

نیوکاسل نیمه دوم را کمی بهتر آغاز کرد و می توانست حتی به گل دست پیدا کند اما اندی کارول در مصافی تک به تک یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد.

در ادامه باز هم پیر امریک اوبامیانگ می توانست برای آرسنال گلزنی کند اما این ستاره گابنی باز هم در مصافی تک به تک موفق عمل نکرد تا کار بدون گل ادامه پیدا کند.

در ادامه نیز حملات دو تیم بی اثر بود تا کار در پایان 90 دقیقه قانونی با تساوی بدون گل تمام شود و بازی به وقت اضافه کشیده شود.

آرسنال بالاخره موفق شد در وقت‌های اضافه نیمه دوم به گل برتری دست پیدا کند. اشتباه بازیکنان نیوکاسل در خط دفاعی باعث شد که توپ در یک کش و قوس به امیلی اسمیت برسد و این بازیکن با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کند تا نتیجه 1-0 شود.

چند لحظه بعد آرسنال موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند. حرکت خوب کیران تیرنی از جناح چپ و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده پیر امریک اوبامیانگ همراه بود تا نتیجه 2-0 شود و کار با همین نتیجه خاتمه پیدا کند و آرسنال به سختی راهی دور چهارم جام حذفی انگلیس شود.

توقف مذاکرات لیورپولی ها با محمد صلاح

عملکرد درخشان محمد صلاح در این فصل باعث شده باز هم شایعاتی در مورد احتمال انتقال این بازیکن به لالیگا شنیده شده است. ستاره مصری چند قبل در مصاحبه ای با نشریه آ.اس به تمجید از دو تیم رئال مادرید و بارسلونا پرداخت و در این مدت دوباره شایعات در مورد رفتن محمد صلاح به فوتبال اسپانیا منتشر شده است.

اما نشریه دیلی میل مدعی شد لیورپول در حال حاضر برنامه ای برای تمدید قرارداد با محمد صلاح نداشته و این پروسه را متوقف کرده است. قرارداد این مهاجم گلزن در تابستان سال 2023 تمام می شود و مدیران لیورپول در حال حاضر نسبت به ماندن این بازیکن اطمینان دارند.

همچنین مدیران لیورپول در حال حاضر تمرکز خود را روی توافق با بازیکنانی مانند جینی واینالدوم گذاشته است. قرارداد هافبک هلندی لیورپول در پایان فصل با این تیم به اتمام می رسد و بارسلونا با تمام توان برای خرید واینالدوم وارد عمل شده است. به زودی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برگزار می شود و هر کدام از نامزدها در مورد تلاش برای جذب ستاره های جدیدی برای این باشگاه صحبت کرده اند. بی تردید محمد صلاح می تواند یکی از گزینه های جذاب تابستانی برای بارسلونا باشد و رئیس جدید باشگاه می تواند برای جذب این ستاره مصری تلاش کند. انتقال احتمالی محمد صلاح به بارسلونا همچنان می تواند لیونل مسی را نیز مجاب به ماندن در نوکمپ بکند. /انتهای پیام

کد خبر: 1087138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =