حامیان واردات واکسن مشکوک، دوستدار سلامتی مردم نیستند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای می خواهند القا کنند که حتما باید واکسن مشکوک خریداری شود، این افراد دوستدار سلامتی و جان ملت نیستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این روزها گروه های ضد انقلاب روی واکسن آمریکایی مانور می دهند که باید بگویم رهبر معظم انقلاب به درستی ورود واکسن آمریکایی از این شرکت را ممنوع کردند.

وی بیان کرد: این شرکت در خود آمریکا بیش از ۵ بار به دلیل نقصان علمی و ضرر و زیانی که به مردم در استفاده از دارو و واکسن وارد کرده، محکوم شده است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این شرکت آمریکایی نه حاضر است درباره واکسن خودش اطمینان دهد و نه جبران خسارت کند و تضمین دهد و در قراردادی که با کشورها منعقد کرده، حاضر نشده که عوارض احتمالی واکسیناسیون را بپذیرد و متأسفانه برخی از کشورهای منطقه هم قرارداد خرید این واکسن را منعقد کرده اند.

قاضی زاده هاشمی تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز بیانیه ای آماده کردند و دلایل علمی خود را برای این موضوع در این بیانیه مطرح کردند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما دانش فنی و دانشمندان بسیار خوبی داریم که می توانند واکسن تولید کنند و واکسن ایرانی از استانداردهای جهانی برخوردار است و ما می توانیم آن را به بسیاری از کشورهای دنیا صادر کنیم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این که عده ای می خواهند القا کنند که حتما باید این واکسن مشکوک  خریداری شود، این افراد دوستدار سلامتی و جان ملت نیستند و می خواهند خواست سیاسی خود را به مردم تحمیل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =