باز هم درخشش حدادی و برد سیچوان/ پیروزی پیاچنزا با درخشش موسوی/ صدر نشینی سپاهان در لیگ برتر والیبال

با بسته خبری منهای فوتبال همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی منهای فوتبال بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار ورزشی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

میر هاشم حسینی: امیدوارم هفتمین ستاره را برای تیم کسب کنیم

میرهاشم حسینی در خصوص برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: با صلاحدید کادرفنی در بازی با فتح صدر البرز در ترکیب قرار نداشتم، اما برای بازی با مس کرمان با وجودی که خود را آماده کرده بودم، بازی به من نرسید و مس کرمان این وزن را خالی گذاشت. در نهایت در بازی با استقلال به میدان رفتم و حریف خود را 20 تایی کردم. با صعود تیم به مرحله نهایی با قدرت برای کمک به تیم حضور خواهم داشت.

وی در خصوص شانس قهرمانی شهرداری گفت: زمانی که در تیم دانشگاه آزاد حضور داشتم، شهرداری ورامین همیشه رقیب اصلی ما برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بود. تلاش می‌کنم یکی از بهترین بازیکنان تیم در مسیر کسب عنوان قهرمانی لیگ امسال باشم. کادرفنی، سرپرستی و مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر ورامین زحمت زیادی برای تیم کشیدند و با تیمداری در سالیان اخیر همواره از تکواندو حمایت کردند. امیدوارم در پایان لیگ امسال هفتمین ستاره و قهرمانی را برای تیم پرافتخار شهرداری کسب و به کادرفنی توانمند تیم تقدیم کنیم.

میزبانی: آمار دوپینگ در دوچرخه سواری فاجعه است

قادر میزبانی درباره ی معضل دوپینگ در دوچرخه سواری که خیلی از رکابزنان نامدار هم آلوده آن شدند، بیان کرد: خدا را شکر که من این کار را انجام ندادم هر چند که ۹۹ درصد اطرافیانم درگیر این کار بودند و یکی ، دو نفر هم شانس آوردند که تستشان مثبت نشد. البته من باعث و بانی این کار را سیستم ورزشی می دانم که آن زمان راه را باز گذاشت و مبارزه نکرد. در واقع افراد به چند دلیل از انجام وظیفه خود شانه خالی کردند.

او ادامه داد: اولین دلیل این است که برایشان هزینه داشت. دلیل دیگر این است که میخواستند در دوران مدیریت خودشان مدال به دست بیاید حالا می خواهد این مدال به حق باشد یا نه. فقط مدال می خواستند و به اینکه این آفت چه بلایی سر دوچرخه سواری می آورد توجه نکردند.

او ادامه داد: عامل بدبختی دوچرخه سواری، مسئولان ۱۵ سال اخیر فدراسیون هستند. سال ۲۰۰۴-۲۰۰۵ که دوپینگ کردن شروع شد خیلی داد و بیداد کردم چون داخل گود بودم و می دیدم فاصله ها غیرعادی است و این را به مسئولان انتقال می دادم و گوشزد می کردم. حتی از یکی از مربیان تیم ملی خواستم از ورزشکاران تست دوپینگ بگیرند اما به من گفت که چون ضعیف شده ام، دارم به بقیه تهمت می زنم. باعث بدبختی دوچرخه سواری که الان دوپینگ گریبانگیرش شده تمام افرادی هستند که مقابل کسانی که دوپینگ می کردند ایستادگی نکردند.

پیروزی پیاچنزا با درخشش موسوی

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ والیبال ایتالیا (سری‌آ) تیم پیاچنزا که سیدمحمد موسوی سرعتی زن باتجربه و ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد موفق شد در شب درخشش لژیونر ایرانی اش در خانه خود و با نتیجه ۳ بر یک از سد تیم ویبو والنتینا بگذرد.

شاگردان لورنزو برناردی که ست‌های بازی را با امتیازات ۲۲-۲۵، ۲۷-۲۵، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۲ به سود خود تمام کردند تا پیاچنزا با کسب این پیروزی خانگی با ۹ پیروزی و ۲۷ امتیاز جایگاهش در رده پنجم را تثبیت کنند. ولنتینا هم با وجود این باخت در رده چهارم باقی ماند.

موسوی در این بازی عملکرد قابل قبولی داشت و با کسب ۷ امتیاز (۴ حمله، ۲ دفاع و ۱ سرویس) یکی از ارکان موفقیت تیمش بود.

 در این دیدار آروم راسل با کسب ۲۲ امتیاز برای پیاچنزا امتیاز آورترین بازیکن میدان بود و گئورکی گروزر با ۱۳ امتیازی که کسب کرد نشان داد پس از گذراندن دوران مصدومیتش به آمادگی رسیده است.

پیروزی اکسون و سروقامتان در لیگ برتر والیبال بانوان

مسابقات لیگ والیبال بانوان برای کسب عناوین پنجم تا هشتم با برگزاری دو دیدار پیگیری شد.

در نخستین بازی اکسون ۳ بر یک از سد ستارگان فارس گذشت. اکسون در این دیدار با امتیازهای ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۵ به برتری رسید. در دومین بازی امروز، خجسته اسلامشهر و سروقامتان بابل روبه روی هم قرار گرفتند که نماینده بابل ۳ بر یک پیروز شد.

سروقامتان در ست اول با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به برتری رسید اما ست دوم را ۲۵ بر ۱۶ واگذار کرد. در ست سوم سروقامتان ۲۵ بر ۱۸ و در ست چهارم ۲۶ بر ۲۴ پیروز شد تا نخستین برد را در کارنامه ثبت کند. ادامه مسابقات روز دوشنبه پیگیری خواهد شد که برنامه آن به شرح زیر است: اکسون - سروقامتان بابل، ساعت ۱۴:۳۰ ستارگان فارس - خجسته اسلامشهر، ساعت ۱۷:۳۰

صدر نشینی سپاهان در لیگ برتر والیبال

در دو دیدار پایانی هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال تیم های سپاهان و شهرداری گنبد برنده از زمین بیرون آمدند. طلایی پوشان اصفهانی که می دانستند با توجه به شکست شهرداری ارومیه می توانند با شکست هورسان رامسر به صدر جدول صعود کنند، مقتدرانه در این بازی ظاهر شدند و در نهایت سه بر صفر به برتری رسیدند تا بعد از چند هفته بار دیگر صدرنشین شوند.

در دیگر بازی همزمان شهرداری گنبد توانست تیم قعر جدولی راهیاب ملل مریوان را سه بر یک شکست دهد تا با قرار گرفتن در رده نهم و کسب ششمین پیروزی خود به کسب سهمیه پلی آف در هفته های آینده امیدوار باشد.

نتایج کامل این دو بازی به شرح زیر است:

شهرداری گنبد ۳ - راه‌یاب ملل کردستان یک

ست اول: ۲۵ بر ۱۸

ست دوم: ۲۱ بر ۲۵

ست سوم: ۲۵ بر ۱۷

ست چهارم: ۲۵ بر ۲۲

باز هم درخشش حدادی و برد سیچوان

تیم سیچوان بلو والز در بیست و ششمین بازی خود در لیگ بسکتبال چین به مصاف تیانجین رفت و با نتیجه 108 بر 99 به پیروزی رسید.

حامد حدادی، ستاره ایرانی سیچوان در این دیدار 22 امتیاز، 16 ریباند و 11 پاس گل داشت تا با ثبت پنجمین تریپل دابل خود، یکی از عوامل مهم سیزدهمین پیروزی فصل سیچوان بود.

تیم سیچوان با 13 برد و 13 باخت در رتبه نهم جدول رده‌بندی لیگ بسکتبال چین قرار دارند.

پیمان اکبری: شهداب از اشتباهات ما استفاده کرد

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از باخت ۳ بر ۲ شاگردانش مقابل شهداب یزد، توضیح داد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و جا دارد این پیروزی را به تیم و کادر فنی خوب شهداب یزد تبریک بگویم.

او افزود: البته این بازی به ما آموخت وقتی که دو ست از حریف پیش افتاده‌ایم و در ست سوم هم چهار امتیاز بالاتر هستیم، باید از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم. شهداب از اشتباهات ما استفاده کرد و در زمان‌های حساس تمرکز خود را از دست نداد، کاری که ما انجام ندادیم.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه ادامه داد: البته از عملکرد بازیکنان خود رضایت دارم چون بجز ست چهارم در طول بازی عملکرد خوبی داشتند. سعی می‌کنیم برای بازی‌های بعدی اشتباهات فردی خود را کاهش دهیم./ انتهای پیام

کد خبر: 1087144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =