۲۰ درصد تجارت غیرنفتی کشور، متعلق به استان هرمزگان است

مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: این استان بزرگ‌ترین تأمین‌کننده بودجه کشور و جزء ۵ استان درآمدزا در حوزه اقتصادی به شمار می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، آیین معارفه مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان و برخی از  مدیران و مسئولان استان هرمزگان برگزار و با ابلاغ فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد، مهدی دسینه به‌عنوان نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان معرفی شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان در این آیین گفت: استان هرمزگان دارای ظرفیت‌های بالایی است که باید از آن استفاده شود.

مهدی دسینه افزود: وجود بنادر تجاری، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، صنایع بزرگ در غرب استان هرمزگان، وجود ۱۴ جزیره در این استان، شبکه‌های حمل و نقل مختلف، استفاده از ظرفیت دریا، صنعت شیلات و توریسم می‌تواند نقش مهمی در حوزه اقتصادی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ۷۱ درصد درآمد کشور در حوزه حمل و نقل، ۲۰ درصد در حوزه تجارت غیرنفتی متعلق به  استان هرمزگان است، مطرح کرد: استان هرمزگان بزرگ‌ترین تأمین‌کننده بودجه کشور و جزء پنج استان درآمدزا در حوزه اقتصادی به شمار می‌رود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان ابراز امیدواری کرد که با کمک مسئولان بتواند در انجام امور محول شده در حوزه اقتصادی موفق عمل کند.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی دسینه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با حکم فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به‌عنوان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نماینده وزیر در استان هرمزگان منصوب شد.

مهدی دسینه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل قشم

دسینه از مدیران جوان هرمزگانی، عضو هئیت علمی گروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس و دارای مدرک دکتری مالی با درجه استادیاری است.

وی مقالات علمی متعددی در حوزه مدیریت مالی و اقتصادی دارد و چند کتاب نیز در این حوزه به رشته تحریر درآورده است.

مهدی دسینه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم(اکنون)، واحد بین‌الملل دانشگاه آزاد قشم و  مرکز آموزشی و فرهنگی سمای هرمزگان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲

کد خبر: 1087179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =