اولین روز بدون فوتی کرونایی در استان مرکزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی در اثر ابتلاء به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سید محمد جمالیان عصر یکشنبه در خصوص آخرین وضعیت استان مرکزی در مواجهه با کرونا ویروس اظهار کرد: ️بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۴۰ مورد جدید ابتلاء در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده‌اند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۳۴ هزار و ۴۹۷ نفر رسیده است.

وی افزود: از ۴۰ مورد جدید در استان ۶ نفر از بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: ۳۴ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده‌اند نیز به صورت سرپایی تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده‌اند.

جمالیان بیان کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی در اثر ابتلاء به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش نشده است که بر این اساس تعداد فوتی‌ها در اثر ابتلاء به این ویروس همان ۱۴۰۲ نفر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =