انگلیسی ها خواستار کناره گیری جانسون هستند

نظرسنجی های جدید در انگلیس نشان می دهد که مردم این کشور خواستار کناره گیری بوریس جانسون از مقام نخست وزیری هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از گاردین، بر اساس آخرین نظرسنجی انجام ‌شده در انگلیس، بیشتر افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی بر این عقیده هستند که «بوریس جانسون» باید از نخست‌وزیری استعفا دهد.

نظرسنجی‌های پایگاه اُپینیوم (Opinium) نشان می‌دهد که ۴۳ درصد انگلیسی‌ها بر این عقیده هستند که جانسون باید از سمت نخست وزیری استعفا دهد.

گاردین می نویسد: نتایج نخستین نظرسنجی سال ۲۰۲۱ میلادی این پایگاه که در روزهای ۶ و ۷ ژانویه (۱۷ و ۱۸ دی) از میان دو هزار و سه نفر انجام گرفته، نشان می‌دهد که ۴۳ درصد انگلیسی‌ها معتقد به استعفای جانسون بوده و ۴۰ درصد هم طرفدار ماندن وی در مقام رهبر حزب محافظه کار هستند.

نزدیک به ۷۲ درصد (۴ درصد بیش از آخرین نظرسنجی) افراد شرکت کننده در این نظرسنجی فکر می‌کنند دولت به‌اندازه کافی در مقابله با همه گیری کووید -۱۹ سریع عمل نکرده و ۴۲ درصد (۴ درصد بیشتر) هم معتقد هستند دولت به هیچ عنوان در مقابله با همه گیری شدت عمل به خرج نداده است.

در این میان، بیش از ۶۴ درصد خواهان دولتی هستند که در موقع لزوم به سرعت مقررات قرنطینه وضع کند. همزمان ۲۵ درصد هم دولتی خواسته‌اند که تلاش کند تا حد امکان از وضع مقررات قرنطینه جلوگیری به عمل آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =