علمایی چون آیت الله مصباح یزدی مدافع ولایت و کرامت انسانی هستند

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی گفت: علمای اسلامی چون آیت الله مصباح یزدی در هر عصر و زمانی، از ولایت، آزادی و کرامت انسانی صیانت و دفاع کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی  نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شامگاه یکشنبه در آئین بزرگداشت ارتحال عالم ربانی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در مصلای اراک، اظهار کرد: علما به دنبال دفاع از اسلام، حقیقت دین و ولایت هستند. شهدای گرانقدری مانند شهید مطهری، بهشتی، سردار سلیمانی، فخری زاده و بزرگانی همچون امام خمینی (ره)، آیت الله صدر و … خدامحوری و ولایت محوری را در کارنامه درخشان خود در حوزه بشریت ثبت کردند.

وی افزود: آنان مجسمه دفاع از کیان اسلامی، قرآن و رهبری هستند که با نثار جان خود از ارزش‌های اسلامی با تمام وجود صیانت کردند.

دری نجف آبادی بیان کرد: دشمنان ذلیل و زبون ایران اسلامی و ورشکستگان سیاسی، زمانی می‌توانند مرتکب جنایت شوند که از عوامل و عناصر نفوذی برای اجرای نقشه‌های شوم و غیر انسانی خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: آنان با بهره‌گیری از این فرصت‌ها مردان بزرگی همچون سردار سلیمانی، فخری زاده و… را با ترور به شهادت می‌رسانند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه، اکنون آمریکا منتظر سقوط ترامپ است، خاطرنشان کرد: ۲۳۰ سال کنگره آمریکا مرکز دموکراسی معرفی شده و اکنون در این مرکز به پنج نفر کشته شدند!

انتهای پیام/

کد خبر: 1087204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =