سردار سلیمانی سرمایه‌ای تمام‌نشدنی است

سید حسین موسوی‌فر گفت: سردار سلیمانی تمام ناشدنی است چرا که شاگردان مکتب سلیمانی راه حاج قاسم را ادامه خواهند داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سید حسین موسوی‌فر مدیرگروه حقوق بین‌الملل و بشر پژوهشگاه قوه قضائیه در برنامه "سرباز آرامش" اظهار کرد: بهترین تعریف و اوصاف را مقام معظم رهبری در خصوص شهید سلیمانی بیان کردند که شهید سلیمانی یک مکتب است ویژگی‌های مختلفی را از زبان دوستان، هم‌رزمان و مردم‌ مناطق بیان شده و سردار سلیمانی ویژگی‌هایی داشتند که حقیقتا منحصر به فرد بود یکی از ویژگی‌های بارز وی عاطفی بودن و در صحنه بودن سردار سلیمانی بود.

وی افزود: سردار سلیمانی از مدیران پشت میز نشین نبودن بلکه همیشه در صحنه بودند و از نزدیک پیگیر امور بود و در یک کلام واقعا یک مکتب بودند و این نزدیکی شهید بزرگوار به مردم منطقه مسئله‌ای نیست که به راحتی و با فقدان فیزیکی وی از بین برود بلکه حاج قاسم در دل‌ها رسوخ کرده بود و یکی از ویژگی‌های بارز و فرامرزی شهید سلیمانی است که قلب‌ها را تسخیر کرده است.

موسوی‌فر بیان کرد: سردار سلیمانی شجاعت و تقوا داشت و در عین حال یک انسان عاطفی و رئوف بود که به مردم مستضعف و مظلوم نزدیک بود و همه شاهد بودند که اگر مردم منطقه با این نگاه و مکتب شهید سلیمانی همراه نمی‌شدند چه بسا امروز داعش در قسمت‌های وسیعی از منطقه حاکم بود و در واقع دفع آن به این راحتی‌ها امکان‌پذیر نبود.

مدیرگروه حقوق بین‌الملل و بشر پژوهشگاه قوه قضائیه تاکید کرد: مطمئنا سردار سلیمانی تمام ناشدنی است چرا که شاگردان مکتب سلیمانی راه حاج قاسم را ادامه خواهند داد.

رادیو مقاومت صدای گفتمان و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه‌های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =