اعطای بسته اینترنت رایگان به فعالان جشنواره «از حماسه تا حماسه»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از اعطای بسته اینترنت رایگان به دانشجویان فعال در جشنواره از حماسه تا حماسه خبرداد.

حسین محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در زمینه جشنواره از حماسه تا حماسه اظهارکرد:  از زمان ابلاغ دستورالعمل جشنواره از حماسه تا حماسه، ابتدا در سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان دستورالعمل مربوطه بارگذاری و در سامانه اتوماسیون اداری نیز به صورت پیام به تک تک کارکنان اطلاع رسانی شد. 

وی افزود: تیزرهای تبلیغاتی و پوسترهای جشنواره علاوه بر پوسترهای ارسالی از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی سازمان تهیه و منتشر شده است؛ در مراحل بعدی با راه اندازی صفحه رسمی در اینستاگرام و تشکیل کارگروه فضای مجازی دانشگاه با همکاری مدیران گروه‌های درسی و استادان دانشگاه، اکثریت کانال ها و گروه‌های درسی را از پیام رسان های خارجی و داخلی ترجیحاً ایتا و واتساپ منتقل شد به طوری که درحال حاضر بیش از 300 گروه در این پیام رسان ها مشغول به فعالیت هستند.

محمدی ادامه داد: تاکنون بیش از 150 نفر از دانشگاهیان در این رویداد ثبت‌نام و شرکت کردهاند و حدوداً بیش از ۵۰ محتوا در محورهای مختلف جشنواره تولید شده است؛ بیشترین فعالیت دانشجویان در سالگرد شهادت سردار سلیمانی و مطالب مرتبط با سردار بود. متاسفانه محتواهای مرتبط با سردار برای انتشار در اینستاگرام با مشکل مواجه شده بود و از سوی این پیام رسان حذف می‌شد. به همین دلیل اکثر مطالب در پیام رسان ایتا و واتساپ منتشر شده است. بیشتر محتوای تولید شده به صورت عکس، فیلم و دلنوشته بوده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد زنجان تصریح کرد: برای افزایش مشارکت و فعالیت شرکت کنندگان در جشنواره از حماسه تا حماسه، از همکاری و همیاری استادان و دانشجویان استفاده شده است و مطالب تبلیغاتی برای مشارکت دانشگاهیان در گروه ها و کانال های درسی نیز توسط استادان بارگذاری می‌شود. علاوه بر جوایز در نظر گرفته شده از سوی سازمان مرکزی، مقرر شده به دانشجویان شرکت کننده در جشنواره و صاحب صفحه مجازی و کانال های پربازدید، بسته‌های حمایتی اینترنتی اعطا شود چرا که یکی از مشکلات دانشجویان در خصوص فعالیت در فضای مجازی مصرف اینترنت است. این مطلب در نشست ها و جلسات مستمر با فعالان فرهنگی از سوی دانشجویان مطرح شده بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کانون‌های دانشجویی به عنوان بازوان اجرایی حوزه فرهنگی و دانشجویی بیشترین مشارکت در امر تبلیغ و ترویج  اهداف جشنواره  را داشتند و تیزرها و محتواهای مرتبط با جشنواره توسط دبیران کانون های دانشجویی در تمام کانال‌ها بارگذاری شده است. همچنین کانون ها در نشریات خود نیز اطلاع رسانی لازم را به صورت فعالانه انجام دادند و برخی کانون‌ها در تولید محتوا پیشتاز بوده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087210

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =