پنتاگون: خشونت و ناآرامی در راه است

یک عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید وزیر ارتش به او گفته که شواهد حاکی از احتمال وقوع خشونت و ناآرامی در روزهای منتهی به تحلیف بایدن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از اسپوتنیک، گزارش‌ها حاکی از آن است که مقامات آمریکایی مهیای مواجهه با شورش‌های احتمالی در آستانه برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب آمریکا می‌شوند.

در همین راستا، دفتر «جیسون کرو» عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا بخشی از مکالمه خود را با «رایان مک کارتی» وزیر ارتش این کشور منتشر کرد که در آن مک کارتی به این مسئله اذعان می‌کند که پنتاگون از تهدیدهای بیشتر اطلاع دارد و در حال همکاری با پلیس فدرال و محلی در راستای تامین امنیت است.

به گفته مک کارتی، بعد از ماجرای حمله به کنگره در تاریخ ۶ ژانویه (۱۷ دی)، دست‌کم ۲۵ پرونده تروریسم داخلی باز شده و توقیف سلاح، کوکتل مولوتوف و مواد منفجره حاکی از احتمال وقوع فاجعه‌ای بزرگتر است.

این در حالی است که نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا به دنبال برکناری و استیضاح دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی این کشور به اتهام تحریک مردم برای حمله به کنگره هستند حال آنکه جمهوریخواهان هشدار داده‌اند که این اقدامات به خشم بیشتر حامیان ترامپ منجر خواهد شد.

پیشتر نیز توئیتر در توجیه مسدود کردن حساب شخصی ترامپ مدعی شده بود که نشانه‌هایی مبنی بر تدارک درگیری‌های مسلحانه از سوی طرفداران او وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =