نتانیاهو برای تکرار سناریوی آشوب آمریکا برنامه ریزی می کند

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی نسبت به تلاش نخست وزیر این رژیم برای تکرار سناریوی آشوب در کنگره آمریکا، در اراضی اشغالی هشدار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از الغد، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به دنبال تکرار سناریوی آشوب در آمریکا، اینبار در اراضی اشغالی است.

وی با اشاره به یورش طرفداران رئیس جمهور آمریکا به ساختمان کنگره افزود: اگر نخست وزیر اسرائیل موقعیت خود را از دست بدهد ممکن است اتفاقات بدتری روی دهد.

لیبرمن ادامه داد: نتانیاهو فکر می کند که آن ها می خواهند قدرت را از او بدزدند و او می خواهد آن را حفظ کند. من او را به خوبی می شناسم و می دانم که این سناریویی است که او برنامه ریزی کرده و اگر در انتخابات شکست بخورد، قصد پذیرش شکست را ندارد. مطمئن هستم که نتانیاهو از طرفدارانش خواهد خواست تا به خیابان ها بیایند.

روز گذشته نیز، «الون بن دیوید» کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی در مقاله ای نوشته بود که صهیونیست ها با دیدن آشوب های آمریکا این سؤال را از خود می پرسند که آیا ممکن است این درگیری ها و آشوب ها به اراضی اشغالی نیز کشیده شود؟

وی ادامه داد: جواب کاملاً مشخص است؛ بله.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =