سردار سلیمانی حکومت بر قلب‌ها را تفسیر کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان در همایش راهپیمایی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی را صاحب حکومت بر قلب‌ها خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، نعمت الله نعمتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در همایش پیاده‌روی که به همّت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی برگزار شد، اظهارکرد: در سالی که گذشت؛ جهان به بزرگی و منش انسانی قهرمان برجسته عرصه مبارزه با دشمنان اسلام در لباس داعش، اعتراف کرد و دوست و دشمن از جسارت و شهامت او در ریشه‌کنی ظلم گفتند.

نعمتی افزود: کار وقتی برای خدا و اصالت خدمت برای مردم صبور و صمیمی باشد مطمئنا از طرف خداوند حمایت می‌شود و این که مردم دنیا به بزرگی‌های سلیمانی اقرار دارند، ریشه در همان کار خدایی سلیمانی در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حکومت بر دل‌ها دارد.

سرپرست واحد دامغان اظهار کرد: سردار سلیمانی در انتخاب مرگ به دنبال کریمانه و نجیب‌ترین نوع مرگ یعنی شهادت بود و به آرزوی دیرینه خود رسید؛ کما اینکه همیشه در مواجهه با خانواده شهدا، علما و یادگاران شهدا از ایشان دعا به شهادت را می‌طلبید و سردار سلیمانی با همین مظلومیت و محبوبیت توانست حکومت بر قلب‌ها را تفسیر و تبیین کند.

به گزارش ایسکانیوز، در این همایش ۴۰ دقیقه‌ای که با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد؛ همکاران دانشگاهی، مسیر نگهبانی تا مقبره شهدا گمنام را پیاده‌روی کردند و با اهدا گل و غبارشویی مزار شهیدان و اهدای ۶ جایزه به حاضران، خاتمه یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =