شکل‌گیری نخستین تیم تخصصی پایان‌نامه‌ها در سامانه باشگاه پایش

معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از شکل گیری نخستین تیم تخصصی پایان نامه ها با عنوان «یادگیری عمیق» خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، فربد رزازی معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در راستای مأموریت محول شده از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس هیأت امنای باشگاه مبنی بر شبکه سازی پایان نامه ها و راه اندازی تیم های تخصصی، نخستین تیم تخصصی پایان نامه ها با نام «تیم تخصصی یادگیری عمیق» افتتاح شد.

دکتر رزازی اظهار داشت: سامانه باشگاه پایش با هدف شبکه سازی پژوهشی، تعامل و هم‌افزایی اساتید و دانشجویان با محور پژوهشی مشترک، آشنایی با موضوعات روز، مشارکت جمعی در پیشبرد پژوهش و همچنین اطلاع از موقعیت‌ها و رویدادهای مرتبط برون دانشگاهی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: دانشجویان و اساتید در این سامانه می‌توانند پایان نامه‌های در حال انجام در این شاخه را ببینند، درباره آنها نظر دهند و همچنین در بخش تالار گفتگو به صورت آنلاین و آفلاین گفتگو داشته باشند. همچنین محتوایی علمی را به اشتراک بگذارند و از مطالب و فایل‌های ارسالی یکدیگر بهره ببرند.

معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: صفحه اختصاصی پایان نامه ثبت شده در سامانه، توسط اساتید و دانشجویان مجری پایان نامه، قابل ویرایش و به روز رسانی است.

 رزازی ادامه داد: در حال حاضر 94 پایان نامه این تیم در سامانه باشگاه پایش بارگذاری شده و نام کاربری و رمز عبور برای دانشجویان و اساتید مرتبط با موضوع ارسال شده است.

وی در پایان افزود: در آینده نزدیک این قابلیت به سامانه افزوده خواهد شد که در بخش زیر تیم های تخصصی، اساتید بتوانند ضمن حفظ حریم خصوصی پژوهش، ارتباط علمی با دانشجویان خود را به صورت اشتراک محتوا، ارتباط چند رسانه ای و تعامل متنی ساماندهی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =