مظاهری برنده دوئل با تراکتور شد/ پاتوسی و احمد زاده مهره های با ارزش فولاد/ دیدار تدارکاتی فوتسال ایران و هلند لغو شد

با بسته خبری فوتبال داخلی همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار فوتبال داخلی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال داخلی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

امامعلی: امیدوارم همیشه بتوانم دل مردم رفسنجان را شاد کنم

مس رفسنجان توانست در خانه خود ماشین سازی را شکست دهد فراز امامعلی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: نیمه اول بازی درگیرانه ای بود و من ماشین سازی را تیم بدی ندیدم و فکر نمیکنم جایگاهشان آنجای جدول باشد به آن ها خسته نباشید می گویم امیدوارم از این شرایط خارج شوند . روند بازی به نفع ما بود مخصوصا نیمه دوم که سوار بر بازی شدیم.

او که یک گل سه امتیازی در این دیدار زد در این خصوص ادامه داد: به نظرم گلی هم که زدم تلاش صد در صدی بچه ها و کادرفنی بوده است . بچه ها بودند که توپ را به من رساندند و من فقط توپ را تبدیل به گل کردم. گلم را به مردم خونگرم رفسنجان تقدیم می کنم مردمی که دلخوشی شان فوتبال است . امیدوارم تا روزی که در این تیم هستم خوب کار کنم و گل بزنم تا دل آن ها را شاد کنم.

امامعلی در خصوص اعتراض ماشین سازی به داوری در نیمه اول عنوان کرد: اصلا صحنه خاصی ندیدم و داوری خیلی خوب بود و چیز خاصی نداشت که در مورد آن صحبت کنم.

این بازیکن در خصوص دیدار بعدی با پیکان گفت : با تیم خوب پیکان بازی داریم که زیر نظر آقای تارتار است . پیکان تیم سابق خودم و همیشه تیم خوبی بوده و تیم خطرناکی است باید با برنامه با این تیم بازی کنیم . ما برای سه امتیاز می رویم و امیدوارم تیم پیروز میدان باشیم .

پاتوسی و احمد زاده مهره های با ارزش فولاد

فرشاد احمدزاده و آیاندا پاتوسی دو خرید زمستانی جواد نکونام در لیگ نوزدهم بودند که با تلاش مدیران باشگاه برای لیگ بیستم نیز در لیست فولاد حفظ شدند تا خیالِ نکو از خلاقیت میانه میدان تیمش با حضور هافبک‌های بازیساز سابق سرخابی پایتخت آسوده شود؛ احمدزاده و پاتوسی که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به خوبی با یکدیگر هماهنگ شدند و در لیگ بیستم، این روند از سوی این دو مهره کلیدی ترکیب فولاد ادامه‌دار بود، کارنامه‌ای موفق تاکنون از خود به جای گذاشته‌اند.

تا جایی که روز گذشته فولاد توانست روی تبحر بازیسازی فرشاد احمدزاده و گلزنی آیاندا پاتوسی در دیدار حساس مقابل سپاهان به گل برسد؛ این چهارمین گلی بود که از زمان حضور احمدزاده و پاتوسی، روی خلاقیت و همکاری این دو بازیکن به نفع فولاد به ثمر می‌رسد. در واقع تاکنون پاتوسی دو بار توانسته احمدزاده در موقعیت گلزنی قرار بدهد و بالعکس آن‌هم فرشاد احمدزاده دو پاس‌گل را برای آیاندا پاتوسی ارسال کرده است. 

کارنامه‌ای که نشان می‌دهد که خوبی نکونام توانسته از نبوغ دو هافبک تکنیکی، خلاق و بازیساز تیمش بهره ببرد؛ تا پایان هفته دهم لیگ بیستم، آیاندا پاتوسی و فرشاد احمدزاده هر کدام دو بار برای تیم‌شان گلزنی کرده‌اند و یکبار هم در قامت گلساز حاضر شده‌اند.

دیدار تدارکاتی فوتسال ایران و هلند لغو شد

تیم ملی فوتسال ایران در راه آماده سازی خود برای حضور در رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا چند بازی تدارکاتی را در نظر داشت که تاکنون هیچکدام عملی نشده است.

بعد از لغو بازی دوستانه با آذربایجان و تورنمنت صدرا ، قرار بود تیم ملی هلند نیز طی دو بازی دوستانه در اسفند با تیم ایران روبرو شود اما این بازی نیز لغو شد. با توجه به گسترش کرونا در اروپا و تمهیدات هلندی ها ، ملی پوشان فوتسال این کشور با محدودیت‌هایی برای خروج از کشور روبرو هستند و قید دو بازی دوستانه با قدرت اول فوتسال آسیا را زدند.تیم ملی احتمالا بازی با کویت را جانشین بازی دوستانه با هلند خواهد کرد.

شکوری: هرگز نمی‌شود پرسپولیسی بودنم را مخفی کرد

ابراهیم شکوری، معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس که طی روزهای اخیر موضع تندی علیه استقلال و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته داشت و حتی به جنجال با مدیران رقیب سنتی در کری‌ها نیز ورود کرده بود، اکنون در پیامی دوباره در آستانه این بازی به دنبال این است تا فضا آرامی را شکل داده تا تیمش به موفقیت در این بازی دست یابد.

 شکوری در پیام خود با قرار دادن تصویری در کنار فرهاد مجیدی، اسطوره باشگاه رقیب اینطور نوشته است: دربی همواره حساس بوده و هست .

رقیب سنتی پرسپولیس، استقلال است و احترام به همه رقبا ، سرلوحه امور بوده است و خدا را شکر این احترام متقابل است .

هرگز نمیشود پرسپولیسی بودن را مخفی کرد و شرایط بازیگری حرفه ای فوتبال و مدیریت در تیمهای بزرگ با مدیریت در فدراسیون فوتبال کاملا متفاوت است ودر جایگاه مدیریت باشگاه ،میبایست از منافع و حقوق تیم خود دفاع کرد زیرا این خواسته هواداران است، اما مدیریت در فدراسیون فوتبال و بخصوص در جایگاه دبیر کلی مستلزم رعایت {{عدالت و مساوات }}است که خدا را شکر در این موارد سربلند بوده ام که شاهدان این امر بازیکنان ، مربیان و مدیران باشگاههای فوتبال هستند.

به استقبال یک دربی هیجان انگیز میرویم و امیدواریم شاهد یک بازی جذاب، زیبا و جوانمردانه باشیم.

مظاهری برنده دوئل با تراکتور شد

سایت رسمی فدراسیون فوتبال به نقل از کمیته استیناف اعلام کرد که محمدرشید مظاهری دروازه‌بان تیم استقلال پرونده در حال بررسی را ندارد و پرونده‌های مطروحه او نیز رسیدگی به آن‌ها خاتمه پیدا کرده و رأی آن صادر شده است؛ دو پرونده شکایت باشگاه تراکتور از مظاهری درباره انتقال غیرقانونی او به استقلال که با مستندات ارائه شده از سوی دروازه‌بان جدید آبی‌ها رأی پرونده نیز علیه تراکتور صادر شد.

براساس آن‌چه از سوی کمیته استیناف درباره دو پرونده مظاهری اعلام شده، در حکم نهایی سنگربان تیم استقلال برنده هر دو پرونده بوده است؛ ضمن آن‌که در رأی کمیته استیناف این‌طور آمده که باشگاه تراکتور باید 560 میلیون تومان به عنوان طلب به محمدرشید مظاهری پرداخت کند. هم‌چنین فسخ یکطرفه مظاهری از سوی کمیته استیناف تایید شد و باشگاه تراکتور نمی‌تواند ادعایی در خصوص جدایی رشید داشته باشد. 

پرونده‌ای که مدیران تراکتور امید زیادی به پیروزی در آن داشتند اما حالا هم در حوزه مسائل حقوقی برای تراکتوری‌ها به شکست در این پرونده رقم خورد و هم به لحاظ مالی آن‌ها به پرداخت ۵۶٠ میلیون محکوم شدند؛ موضوعی که بدون‌شک با واکنش مدیران باشگاه تراکتور هم همراه خواهد بود و باید دید آن‌ها در قبال رأی صادره از سوی کمیته استیناف، چه موضعی را از خود نشان می‌دهند.

معاون باشگاه نساجی از سمت خود استعفا داد

بعد از شکست روز گذشته نساجی مازندران مقابل نفت آبادان در استادیوم خانگی، علی امیری از سمت خود در این باشگاه استعفا داد.

نساجی مازندران که برخلاف فصل گذشته نتوانسته به نتایج خوبی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر تا به اینجا کسب کند، روز گذشته هم در استادیوم شهید وطنی برابر نفت آبادان شکست خورد تا اعتراض تند هواداران این تیم را در پی داشته باشد. 

هواداران نساجی بعد از بازی و با تجمع جلوی استادیوم این شعارهایی علیه کادرفنی، بازیکنان و ارکان این باشگاه سر داده و خواهان تغییرات در این باشگاه شده بودند. بر این اساس اولین ترکش این شکست متوجه علی امیری شد و او از سمت خود استعفا داده است. /انتهای پیام

کد خبر: 1087266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =