همایش پیاده‌روی «یک صبح بانشاط» برگزار شد

همایش پیاده‌روی یک «صبح بانشاط» گرامی داشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها با حضور مسئولان و کارکنان واحد سمنان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، همایش پیاده‌روی یک «صبح بانشاط» گرامی داشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها با حضور مسئولان و کارکنان واحد سمنان برگزار شد.

در این همایش که به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی در محوطه عمومی واحد سمنان برگزار شد، شرکت‌کنندگان در فضای آکنده از همدلی و معنویت بر ادامه راه این شهید والامقام تاکید کردند.

این همایش با شرکت عبدالله خالصی دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، معاونان، کارکنان و اعضای هیئت علمی واحد سمنان و همچنین حجت‌الاسلام رضا کهساری رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان برگزار شد و از محل ساختمان اداری شروع و با طی مسیر بلوار اصلی تا مسجد فاطمه الزهرا(س) امتداد یافت.

غبارروبی و گلاب شویی مرقد مطهر3 شهید گمنام آرمیده در خاک این دانشگاه، قرعه‌کشی و اعطای جایزه به شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های این پباده روی بانشاط بود.

تنی چند از مسئولان ورزش استان و شهرستان از جمله مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، مجید محمدی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، همت هادیان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان و تعدادی از کارکنان ذی ربط، میهمانان این مراسم بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087297

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =