فقدان نظارت موثر عامل شرایط موجود در فضای مجازی است

یکی از مراجع تقلید گفت: دشمن امروز در فضای مجازی انواع شبهه و دروغ و تهمت را منتشر می‌کند و چون نظارتی بر این فضاها نیست، به راحتی از این اقدامات نتیجه می‌گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع تبلیغ در شرایط موجود و وظیفه مهم طلاب در این عرصه گفت: امروز تبلیغات در دنیا در ابعاد و جنبه‌های مختلف و متفاوت با رقابت سنگینی انجام می‌شود و باید توجه داشت که این تبلیغات اثرگذار است.

وی با اشاره به ضرورت فراهم کردن بستر برای هجرت و استقرار طلاب در شهرها و روستاهای کشور افزود: وقتی بعضی از طلاب تا حدی که بتوانند احتیاجات مردم را برطرف کنند و از حیث علمی و تهذیب و اخلاق به مراحلی دست پیدا کرده‌اند و بنای اجتهاد هم ندارند، باید این موقعیت را برایشان فراهم کرد تا به شهرها و روستاها بروند تا احتیاجات مربوط به روحانیت را برطرف کنند و سیره بزرگان ما را ادامه دهند و در کنار مردم زندگی کنند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تشدید حملات دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌ها و فضای مجازی گفت: دشمن امروز در فضای مجازی انواع شبهه و دروغ و تهمت را منتشر می‌کند و چون نظارتی هم بر این فضاها نیست، به راحتی نتیجه می‌گیرند و سازمان تبلیغات و دستگاه‌های فرهنگی باید هرچه سریع‌تر با استفاده از نخبگان و افراد متخصص شبهات را رصد و با استدلال پاسخ دهند.

وی با تاکید بر وظیفه سازمان تبلیغات در نظارت بر هیئت‌های مذهبی در جهت بیان حقایق تاریخ و بهره‌مندی از مقاتل معتبر بیان کرد: عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی مثبت بوده و امیدواریم که ان‌شاءالله مشکلات تبلیغی و فرهنگی با پیگیری‌های سازمان تبلیغات رفع شوند.

کد خبر: 1087307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =