بایدبااختلاف استقلال رامی‌بردیم/ رئیس هیات مدیره به ریش ما می‌خندد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تیمش را شایسته پیروزی در دربی دانست و گفت: باید با اختلاف یک گل استقلال را شکست می‌دادیم چرا که فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و چهارمین دیدار تاریخ دو تیم است از ساعت ۱۶:۳۵ دقیقه امروز دوشنبه ۲۲ دیماه به قضاوت رضا کرمانشاهی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد که این دیدار زیبا و جذاب با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت.

یحیی گل محمدی در مورد این بازی گفت: گل زود هنگام خوردیم اما بعد از این گل کنترل بازی در اختیار ما بود و موقعیت هم برای گل زدن داشتیم. در نیمه دوم هم جلو افتادیم اما بعدش می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما استفاده نکردیم. در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم.

حق ما پیروزی بود و حتی با اختلاف یک گل ببریم اما در یک لحظه تمرکز لازم را نداشتیم و قایدی که یک بازیکن تاثیرگذار و تعیین کننده است از این موقعیت و غافلگیری استفاده کرد و به گل رسید.

وی در مورد اینکه بعد از فینال آسیا هنوز پرسپولیس به خودش برنگشته است گفت: متاسفانه اتفاقاتی که قبل و بعد از فینال آسیا افتاد برنامه ریزی شده بود برای اینکه پرسپولیس را ضعیف کنند. بازیکنانمان را به راحتی از دست دادیم و هیچ اراده‌ای برای حفظ این بازیکنان وجود نداشت. توجیه شان این بود که رفتن یک بازیکن تاثیری در نتایج ندارد که خنده دار است. ایشان هنوز هم به عنوان رئیس هیات مدیره کار می‌کند و به ریش همه می خندد و هیچ کسی هم برخورد نمی‌کند.

گل محمدی در مورد عملکرد داور گفت: عملکرد او خوب بود اما در صحنه‌ای که غلامی بازیکن ما را گرفت باید کارت قرمز می‌داد اما باید کارشناسان داوری در این مورد نظر بدهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =