وریا غفوری: پاداش نخواستیم، مطالبات ما را سر موقع بدهند!

وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال گفت: بازیکنان استقلال هیچ پاداشی نمی‌خواهند و فقط مطالبات ما را سر موقع بدهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ وریا غفوری درباره تساوی ۲-۲ تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۴ پایتخت اظهار داشت: انتظارمان خیلی بیشتر از این بود اما نمی‌دانم درباره اتفاق‌های بعد از گل اول چه بگویم. به هواداران قول می‌دهم در دیدارهای آینده این بازی را جبران کرده و خیلی بهتر از این کار می‌کنیم. کیفیت‌مان هم خیلی بیشتر می‌شود و ان‌شاءالله کاری می‌کنیم همیشه خوشحال باشند.

وی ادامه داد: حرف خاصی ندارم اما آلودگی هوا واقعاً فاجعه بود در وضعیت نفس کشیدن هم برای ما خیلی سخت شده بود. وقتی به بازیکن فشار می‌آید و نفس نفس می‌زند اکسیژنی برایش نمی‌ماند که بخواهد تمرکز کند. عامل این هوا دشمن خارجی نیست و خود مسئولان کشورمان باید چاره‌ای بیاندیشند تا مردم در این هوا خفه نشوند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: می‌خواهم درباره مدیران باشگاه استقلال هم صحبت کنم. تاکنون در هیچ تیمی ندیده‌ام که به این شکل مدیریت شود و به این شکل به بازیکنانش پرداختی داشته باشند. ۵-۶ بازیکن از دو سال قبل مطالباتی دارند. امسال هم حدود ۱۰ درصدی دریافتی داشته‌ایم البته برخی نفرات‌مان این مبلغ را هم دریافت نکرده‌اند.

غفوری افزود: قبل از بازی با گل‌گهر به ما وعده دادند پیش از دربی پرداختی خیلی خوبی به بازیکنان خواهند داشت و ما را خوشحال می‌کنند اما درصدی را پرداخت کردند که واقعاً خجالت کشیدم به بچه‌ها بگویم می‌خواهند چنین پولی را به شما بدهند. برای تیم‌های دیگر پول و امکانات هست اما برای استقلال نیست.

وی گفت: نمی‌دانم آیا می‌خواهند تمرکزمان را برهم بزنند که وعده می‌دهند اما در موعد مقرر نمی‌توانند آن را عملی کنند. فکر و اعصاب بازیکن قبل از دربی به هم می‌ریزد و حس می‌کند هیچ پشتوانه‌ای از سوی باشگاه پشتش نیست.

کاپیتان استقلال درباره نارضایتی مهدی عبدیان عضو هیأت مدیره این باشگاه از عملکرد فنی آبی‌پوشان در دربی عنوان کرد: خودمان هم از عملکرد امروز راضی نبودیم اما اگر دقت کرده باشید همانگونه که توضیح دادم اعصاب ما به هم ریخته بود. این آقایان با سومدیریت خود و عدم پرداخت به موقع قرارداد بازیکنان ذهن بچه‌ها را درگیر کردند. فکر می کنم برخی بازیکنان استقلال پول پرداخت اجاره خانه خود را هم ندارند.

غفوری درباره اینکه مدیران باشگاه استقلال از پرداخت پاداش برای دربی خبر داده بودند، گفت: همین جا اعلام می‌کنم بازیکنان استقلال هیچ پاداشی نمی‌خواهند و فقط مطالبات ما را سر موقع بدهند. می‌خواهیم حق و حقوق ما را بدهند زیرا می‌خواهند با طرح این پاداش ها فقط اسم خود را در رسانه‌ها بیاورند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =