قایدی فرشته عذاب پرسپولیس!

۹۴ امین دربی پایتخت هم حاصلی جز تقسیم امتیازات در بر نداشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛تینا نجفی، سرخابی ها در دیداری پر افت و خیز همچون دو دیدار گذشته به نتیجه ۲ بر ۲ رضایت دادند.

نیمه نخست و ثبت گلی زودهنگام

آبی پوشان خیلی زود در این مسابقه به گل رسیدند. در دقیقه نخست این دیدار ارسلان مطهری از اشتباه بازیکنان پرسپولیس استفاده کرد و با ضربه ای دقیق، دروازه حامد لک را گشود تا هم سومین گل خود را در سومین دربی اش به ثمر رسانده باشد و هم بعد از گل علی سامره، دومین گل زودهنگام ادوار دربی ها را به نام خودش ثبت نماید.

پس از این گل، شاگردان گل محمدی مالکیت میدان را در دست گرفتند و برای جبران گل خورده خیز برداشتند. اما آبی پوشان با پرس منطقه ای مناسب و یک نمایش با برنامه به خوبی از اندوخته خود محافظت کردند تا این نیمه با برتری یک گله آن ها به پایان برسد.

بازگشت شاگردان گل محمدی در نیمه مربیان 

محمود فکری نیمه دوم را با تعویض دیاباته بجای موسوی مصدوم آغاز کرد. هر چند او با این تعویض به نوعی میل به پیروزی خود را به رخ رقیب کشید، اما این انتخاب نتوانست مثمر ثمر شود و برنامه های کادرفنی آبی ها نقش بر آب شد.

گل عبدی در این نیمه به کلی شیرازه استقلال را از هم پاشاند و نبض بازی از دست شاگردان فکری خارج شد. گل دوم پرسپولیس و چند موقعیت خوب گلزنی برای این تیم، حاصل این از هم گسیختگی بود. 

روز پراشتباه مدافعین

خط دفاعی آبی ها در این بازی نتوانست نمره قبولی دریافت کند. 

همین امر موجب شد رشیدی که در هفت بازی گذشته تنها دو گل دریافت کرده بود، در این مسابقه دو بار دروازه خود را گشوده ببیند و بارها خطر را بیخ گوش خود احساس کند.

فکری حالا باید برای ساختار دفاعی اش، چاره ای جدی بندیشد.

قایدی همچنان می تازد

در حالی که قرمزها برای پایکوبی ۲۵ امین برد خود آماده می شدند، در لحظات پایانی مسابقه مهدی قایدی با تکنیک ناب خود دروازه لک را گشود تا برای دومین دربی پیاپی پایش به گلزنی باز شود. او حالا در سه دربی اخیرش، ۲ پاس گل داده و ۲ گل نیز به ثمر رسانده است.

غیبت ادامه دارِ میلیچ!

هر چند نیاز به تعویض نادری در همان نیمه اول کاملا مشهود بود. اما در دقایقی که استقلال نیاز مبرمی به در اختیار گرفتن میانه میدان داشت، فکری باز هم قید میلیچ را زد و دانشگر را وارد زمین کرد. این تعویض در ادامه تعویض های سریالی و البته پرابهام کادر فنی آبی ها در این فصل از مسابقات بود./انتهای پیام

از نان شب واجب تر

شاید حالا بیش از هر زمانی، نیاز نیمکت استقلال به یک مغز متفکر هویدا باشد. اضافه شدن یک آنالیزور می تواند در ادامه مسابقات عصای دست استقلال باشد. مهمی که فکری باید به طور جدی آن را در راس برنامه های خود قرار دهد.

کد خبر: 1087412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =