مردم درباره موضوع واکسن کرونا نگران نباشند/ تلاش برای نزدیک‌تر شدن نظرات دولت و مجلس درباره بودجه

رئیس جمهور با بیان اینکه تلاش ما این است که نظرات دولت و مجلس در مورد بودجه به هم نزدیکتر شود، گفت: می‌خواهم خدمت مردم عزیز بگویم که نگرانی برای واکسن کرونا نداشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور عصر امروز در پایان جلسه سران قوا که به میزبانی رئیس قوه قضاییه برگزار شد، گفت: اگر بخواهم تیتر موضوعات جلسه امروز را بگویم  سلامت، معیشت، بی اثر کردن و لغو تحریم های ظالمانه است.

وی ادامه داد: در زمینه سلامت به حمدالله مردم کار بسیار بزرگی در این مدت انجام دادند که اجرای پروتکل های دقیق بهداشتی بوده است و باعث شد آمار فوتی ها دو مرتبه به دو رقمی برگشت که برای ما بسیار مهم است که آمار را پایدار نگه داریم.

روحانی اظهار داشت: مرم توجه داشته باشند دولت با همه توان مسئله سلامت و مقابله با کرونا را جزو موارد اصلی و مورد توجه ویژه دارد. دولت بدون تردید یکی از مسائل مهم در این مقطع تامین واکسن مورد نیاز برای مردم است حالا چه ساخت داخلی که دارد اقدام می شود و چه خرید از شرکت های مطمئنی که در مورد اعتماد صد درصد باشد.

وی افزود: دولت در زمینه تهیه واکسن از کواکس هم درخواست داده و هم پولش را پرداخت کرده است و میلیون‌ها دوز که خریداری شده در اختیار قرار می‌گیرد. از راه‌های دیگر نیز دنبال تهیه واکسن هستیم بنابراین می‌خواهم خدمت مردم عزیز بگویم که نگرانی در این زمینه نداشته باشد.

رئیس جمهور با اشاره به معیشت مردم اظهار داشت: سه سال ما در یک جنگ بزرگ اقتصادی بودیم. یکی از مسائل مهم در بودجه در زمینه معیشت سال آینده مردم است امروز راجع به آنچه که در لایحه دولت آمده بود با روسای مجلس و قوه قضاییه بحث‌هایی را انجام دادیم.

روحانی تاکید کرد: تلاش ما این است که نظرات دولت و مجلس به هم نزدیکتر شود و نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی جلساتی را برگزار کنند. تلاش ما این است که بودجه جاری را از نفت بِبُریم.

ادامه دارد...

کد خبر: 1087431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =