رقابت نفسگیر بانوان پاروزن دانشگاه آزاد با آرتمیس در صدر جدول

نیم فصل نخستین دوره لیگ برتر روئینگ بانوان با صدرنشینی تیم آرتمیس به پایان رسید و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با اختلاف اندک در جایگاه دوم ایستاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ نخستین دوره لیگ برتر روئینگ بانوان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از صبح امروز در دریاچه ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده بود با برگزاری مرحله دوم از دور رفت ادامه پیدا کرد.

باشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی آرتمیس، شهرداری بجنورد، مکران سیستان و پاس همدان در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند و در مرحله دوم رقابت در مواد تکنفره سبک وزن و سنگین وزن ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر و ۴ در ۵۰۰ متر امدادی انجام شد.

در روئینگ تکنفره سبک وزن ۱۰۰۰ متر شکیبا وقوفی از آرتمیس با زمان ۴:۰۷.۸۰۸ دقیقه اول، کیمیا زارعی از پاس همدان با زمان ۴:۱۰.۵۱۴ دقیقه دوم و مریم امیدی پارسا از شهرداری بجنورد با زمان ۴:۲۹.۹۰۹ دقیقه سوم شدند.

در روئینگ تکنفره سنگین وزن ۱۰۰۰ متر نازنین ملایی از دانشگاه آزاد اسلامی با زمان ۴:۰۴.۲۹۶ دقیقه مقام اول، زینب نوروزی از آرتمیس با زمان ۴:۱۲.۶۹۵ دقیقه مقام دوم و نگار نگهدار از مکران سیستان با زمان ۴:۲۰.۳۸۵ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در روئینگ تکنفره سبک وزن ۵۰۰ متر فاطمه مجلل از آرتمیس با ۱:۵۶.۶۲۹ دقیقه اول، اسراء جوانمردی از دانشگاه آزاد اسلامی با ۲:۰۱.۸۷۸ دقیقه دوم و الهه رحیمی از شهرداری بجنورد با ۲:۰۴.۶۵۱ دقیقه سوم شدند.

در روئینگ تکنفره سنگین وزن ۵۰۰ متر مهسا جاور از دانشگاه آزاد اسلامی با ۱:۵۶.۷۶۴ دقیقه مقام اول، نازنین رحمانی از آرتمیس با ۱:۵۷.۲۲۱ دقیقه مقام دوم و مریم کرمی از پاس همدان با ۲:۰۲.۴۵۷ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در روئینگ تکنفره ۴ در ۵۰۰ متر امدادی تیم آرتمیس با ترکیب شکیبا وقوفی، فاطمه مجلل، نازنین رحمانی و زینب نوروزی با زمان ۷:۴۲.۸۶۷ دقیقه در رتبه اول ایستاد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب مهسا جاور، اسراء جوانمردی، زهرا سیانکی و نازنین ملایی با زمان ۷:۵۲.۹۶۹ دقیقه دوم شد و پاس همدان با ترکیب مریم کرمی، کیمیا زارعی، ماریه میهن‌دوست و فاطمه صفری با زمان ۸:۱۱.۴۳۷ دقیقه در رده سوم قرار گرفت.

بر این اساس در پایان هفته نخست رقابت‌ها آرتمیس با ۷۱ امتیاز قهرمان نیم فصل لیگ برتر روئینگ بانوان شد، دانشگاه آزاد اسلامی با ۶۷ امتیاز جایگاه دوم را کسب کرد و تیم‌های شهرداری بجنورد و پاس همدان با ۴۰ امتیاز به طور مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =