دویچه‌بانک ترامپ را تحریم می‌کند

دویچه بانک قصد دارد هرگونه تعامل با ترامپ یا شرکت‌هایش را در آینده متوقف کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که در پی حمله مرگبار چهارشنبه گذشته طرفداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به کنگره این کشور، دویچه بانک اعلام کرد که در آینده هیچگونه تعاملی با ترامپ یا شرکت‌هایش انجام نخواهد داد.

دویچه بانک یکی از مهمترین بانک‌های وام دهنده به سازمان ترامپ با ۳۴۰ میلیون وام است. در حال حاضر مجموعه شرکت‌های ترامپ تحت نظارت دو فرزندش اداره می‌شوند.

سخنگوی دویچه بانک از اظهار نظر درباره این گزارش خودداری کرده است.

همچنین سازمان ترامپ نیز به ایمیلی که خواستار پاسخ درباره این موضوع شده جوابی نداده و دفتر رسانه‌ای کاخ سفید نیز به تماس تلفنی در این باره پاسخ نداده است.

هفته پیش «کریستیانا رایلی» رئیس عملیات آمریکای دویچه بانک، خشونت‌های هفته پیش در برابر کنگره را طی پستی در لینکدین محکوم کرد.

کنگره آمریکا روز چهارشنبه هفته گذشته در حال شمارش آراء مجمع گزینندگان (الکترال کالج) برای تأیید نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر بود که بعد از اعتراض چند قانونگذار آمریکایی به نتیجه رأی‌گیری در ایالت آریزونا، ترامپ از هوادارانش خواست تظاهرات به اصطلاح مسالمت‌آمیز برگزار کنند.

حامیان ترامپ، اما در جمعیت بسیار گسترده به کنگره حمله کرده و بعد از درگیر شدن با نیروهای امنیتی، راه خود را به درون ساختمان و اتاق‌های مختلف آن باز کردند.

این در حالی است که ترامپ روز دوشنبه (به وقت محلی) در جلسه‌ای خصوصی گروه «آنتیفا» را - که از مخالفان خودش است - مسئول حمله به ساختمان کنگره معرفی کرد.

روز گذشته «کوین مک‌کارتی» رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان با رئیس‌جمهور آمریکا تماس تلفنی گرفته و ترامپ نیز تقصیر حمله به کنگره را به گردن آنتیفا انداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =