صعود پورتو از مرحله حذفی با درخشش تکراری مهدی طارمی!

تیم فوتبال پورتو بار دیگر با درخشش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از شکست گریخت و به مرحله بعدی جام حذفی فوتبال باشگاهی پرتغال راه یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال پورتو پرتغال در مرحله حذفی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور به مصاف ناسیونال رفت که دو تیم در وقت‌های قانونی به تساوی دو - دو رسیدند اما پورتو در وقت‌های اضافی با نتیجه چهار بر دو به برد رسید.

پورتو در حالی به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی صعود کرد که مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران را از ابتدا در اختیار داشت. پورتو که تا دقیقه ۸۸، دو بر یک از ناسیونال عقب بود با پاس گل طارمی به تساوی رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

پورتو در وقت‌های اضافی توانست با گل دقیقه در این بازی مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در شرایطی که پورتو با نتیجه دو بر یک عقب بود و در آستانه حذف قرار داشت، با پاس گل برای اوانیلسون در دقیقه ۸۸، پورتو را در این مسابقه نگه داشت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در ادامه اولیویرا در دقیقه ۱۰۲ گلزنی کرد تا از حریف خود پیش بیفتد. مهدی طارمی نیز با گلزنی در دقیقه ۱۱۵ آب سردی بر پیکر تیم فوتبال ناسیونال ریخت تا صعود پورتو را قطعی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =