مراسم تقدیر از خیرین آموزش عالی برگزار می شود

مراسم تقدیر از خیرین آموزش عالی ششم بهمن ماه با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، نشستی به صورت وبینار به منظور هماهنگی و هم اندیشی در خصوص برگزاری مراسم افتتاح خوابگاه‌ها و خیرین در طرح مشارکت خیّرین در ارتقا خوابگاه‌های دانشجویی برگزار شد.

علیرضا صولتی با ارائه گزارش روند طرح ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی گفت: در قالب طرح ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی درمجموع، برای ارتقا ۱۰۵ خوابگاه با دانشگاه‌ها به توافق رسیدیم و تا کنون از ۱۰۵ خوابگاه، بیش از ۸۰ خوابگاه آماده افتتاح هستند که این خوابگاه‌ها در ۳۴ دانشگاه مستقر هستند و برخی دانشگاه‌ها بیش از یک خوابگاه در طرح ارتقا داشته اند.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری صندوق رفاه ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان در پرداخت‌ها برای طرح ارتقا، علیرغم کاهش منابع مالی ِ مؤثر از شرایط اقتصادی و شیوع بیماری کرونا به تعهدات خود به طور کامل عمل کرده است، زیرا بار مالی که ممکن بود با تأخیر در عمل به تعهدات بر دوش دانشگاه‌ها گذاشته شود از آنها برداشته شده و در همین راستا و بر اساس تفاهم نامه، خیّرین نیز به تعهدات خود عمل کرده اند.

صولتی گفت: از ۱۰۵ خوابگاه شرکت کننده در طرح، ۱۸ خوابگاه باقی مانده و بیش از ۸۰ خوابگاه تا کنون آماده افتتاح است که از این تعداد ۳۶ خوابگاه متعلق به دانشگاه فنی و حرفه ای است که ۲۳ خوابگاه آن به اتمام رسیده و ۱۳ خوابگاه در مرحله تکمیل قرار دارند.

همچنین ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان نیز گفت: قرار است مراسم تقدیر از خیرین آموزش عالی ششم بهمن ماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =