دانشگاه آزاد اسلامی مرند در ایام فاطمیه ۲ مهمان گمنام دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند گفت: در ایام فاطمیه لایق میزبانی شهدای گرانقدر گمنام خواهیم بود و لیاقت ما در برگزاری هرچه باشکوه‌تر تشییع و تدفین شهدا نمود پیدا خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدحسین صادقی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه یادمان دو شهید گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند افتخار بزرگی برای جامعه فرهیخته دانشگاهی است، اظهار کرد: شهرستان مرند بار دیگر افتخار آن را پیدا کرده است که میزبان دو شهید گمنام باشد و این افتخار به سابقه درخشان مردم مرند در ولایت‌مداری و شهیدپروربودن بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های این مراسم، آماده‌بودن یادمان شهدای گمنام در محوطه دانشگاه بوده که هزینه آن توسط یکی از دانشجویان خیّر دانشگاه آزاد اسلامی مرند پرداخت شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند خاطرنشان کرد: امیدواریم به لطف خدا و با توجه حضرت فاطمه زهرا(س) در ایام فاطمیه لایق میزبانی این شهدای گرانقدر را داشته باشیم و بدون شک لیاقت ما در برگزاری هرچه باشکوه‌تر تشییع و تدفین این دو شهید نمود پیدا خواهد کرد.

صادقی عنوان کرد: با توجه به وضعیت فعلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، احتمالاً برگزاری این مراسم با محدودیت‌هایی برگزار خواهد  شد که امیدواریم این محدودیت‌ها با پوشش رسانه‌ای اصحاب رسانه برطرف شود.

به گزارش ایسکانیوز، تدفین و تشییع دو شهید گمنام روز شنبه ۲۷ دی ۹۹ در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =