ایده های مطرح معلمان و مدیران خلاق در اتاق فکر اجرایی می‌شود

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: ایده‌های مطرح معلمان و مدیران خلاق و نخبگان فرهنگی صاحب نظر در اتاق فکر آموزش وپرورش استان اجرایی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، ایرج بیت اللهی در نخستین نشست اتاق فکر آموزش و پرورش استان که با مشارکت جمعی از نخبگان فرهنگی برگزار شد، گفت: مدیران و معلمان بهترین مرجع برای دستیابی مسوولان به نقاط قوت و آگاهی از مشکلات و چالش‌های آموزش و پرورش هستند که درسایه بهره گیری از نظرها و ایده های آنان می‌توانیم روند اجرای برنامه‌ها را در راستای کارآمدی بیشتر نظام آموزشی تربیتی، بهبود بخشیم.

وی بیان کرد: اتاق فکر آموزش و پرورش هرمزگان بدون هرگونه تنگ نظری و سلیقه گرایی، متعلق به همه دلسوزان تعلیم و تربیت است و هر معلم و صاحبنظر که ایده عملی برای برون رفت از چالش‌ها و رشد و پویایی آموزش و پرورش دارد، در این اتاق فکر عضو است.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ایجاد این اتاق فکر، پیگیری مباحث مطرح شده از سوی دبیرخانه اتاق جهت عملی شدن طرح‌هاست، چرا که صرف حرف و تئوری نمی‌تواند گره ای از مشکلات را باز کند.

بیت الهی ادامه داد: آموزش و پرورش هرمزگان همه ایده ها و تجربه‌ها را به عنوان یک سرمایه فکری در اجرای برنامه‌ها به کار خواهد گرفت و به طور قطع در سایه استفاده از خرد جمعی بهتر می‌توانیم بر مشکلات و چالش‌ها غلبه کنیم.

وی با اشاره به اینکه دامنه سلسله نشست‌های تخصصی و عمومی با صاحبان فکر و ایده، محدود به این نشست نیست و فراگیر خواهد بود، اظهار امیدواری کرد با برخورداری از پشتوانه عظیم فکری فرهنگیان، پیشکسوتان و دلسوزان تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش استان بتواند در پیشبرد برنامه های خود موفق باشد.

این مسئول فرهنگی در هرمزگان یادآورشد: اتاق فکر آموزش و پرورش محل هم اندیشی و بهره مندی از بهترین روش‌ها برای ارتقای شاخص‌های تعلیم و تربیت است و در این مسیر به نظر همه فرهنگیان و صاحب‌نظران توجه داریم.

وی گفت: بهره گیری از توان فکری و خلاقیت فرهنگیان صاحب ایده و نظر، برای پیشبرد برنامه‌های آموزش و پرورش هرمزگان، یک ظرفیت ارزشمند است و اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =