دغدغه معیشتی کارمندان با توسعه بازارهای فناوری برطرف می‌شود

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: بازار فناوری و نوآوری شهید سلیمانی نوید این را می‌دهد که در آینده استادان و کارکنان دغدغه معیشتی نخواهند داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام مهدی همتی در نشست با رؤسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک اظهار کرد: بازار فناوری و نوآوری شهید سلیمانی که در این واحد دانشگاهی ایجاد شده نوید این را می‌دهد که در آینده استادان و کارکنان دغدغه معیشتی نخواهند داشت.

وی افزود: در این یک سال و نیم که حسین کلانتری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک را به عهده گرفته است، انصافاً سنگ تمام گذاشته و با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی که داشته با صبر تحمل توانسته تاکنون این واحد دانشگاهی را با این همه مشکلات روی پا نگه دارد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان مرکزی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین دانشگاه در منطقه است و با داشتن ظرفیت‌های علمی، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و کشاورزی  از مهم‌ترین دانشگاه‌های کشور به شمار می‌رود.

همتی عنوان کرد: استان مرکزی از لحاظ استعدادهای خدادادی زبانزد است و بزرگانی که در این منطقه ظهور کردند ازجمله حضرت امام(ره)، آیت‌الله اراکی(ره)، امیرکبیر و قائم‌مقام فراهانی که منشأ تحول شدند.

وی خاطرنشان کرد:  خداوند بهشت را به همه‌کس نمی‌دهد؛ بلکه با سختی و مشقت باید به بهشت رسید و رسیدن به هر گنجی با رنج همراه است. علم، نور و چراغ راه هدایت ابدی بوده و مانند چراغ راهنما در هر جایی مشکل‌گشا است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087491

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =