حمایت مدیران پرسپولیس از یحیی و بازیکنان/ حضور اشکان دغدغه اصلی تراکتور/ واکنش قاضی زاده هاشمی نسبت به انتخابات فدراسیون

با بسته اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار فوتبال داخلی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال داخلی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

حضور اشکان دغدغه اصلی تراکتورسازی

تراکتور در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر، از ساعت 14:30 روز دوشنبه هفته آینده میزبان استقلال در ورزشگاه یادگار امام خواهد بود. این تیم در حالی خود را برای رویایی حساس روز دوشنبه آماده می کند که جای اشکان دژاگه در تمرینات خالی است. هافبک باتجربه تراکتور بعد از مصدومیت در بازی با شهرخودرو، برای درمان و دیدار خانواده اش به آلمان سفر کرد و به گفته باشگاه تراکتور از روز جمعه در تمرینات حاضر خواهد شد.

به این ترتیب ستاره سرخ پوشان تنها دو روز تا پیش از بازی حساس مقابل استقلال فرصت حضور در تمرینات را خواهد داشت. البته یک نکته مهم دیگر، میزان آمادگی فنی و البته شرایط درمان مصدومیت دژاگه است چرا که هنوز مشخص نیست مشکل مصدومیت او در مدتی که در آلمان بوده کاملا حل شده یا خیر؟

دژاگه در این فصل عملکرد خوبی برای تراکتور داشته و حضورش در ترکیب این تیم همواره حضوری مثمرثمر بوده اما نکته مهمتر حریفی است که تراکتور باید مقابل آن صف آرایی کند. تراکتوری ها می خواهند تمام قوا مقابل استقلال صف آرایی کنند و حضور دژاگه با توجه به عملکرد این بازیکن در تقابل های اخیر مقابل استقلال، می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد.

واکنش قاضی زاده هاشمی نسبت به انتخابات فدراسیون

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت نام برخی از متهمان پرونده «ویلموتس» در انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: برخی از متهمان پرونده ویلموتس خودشان در انتخابات هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت نکردند.
 
او ادامه داد: اما برخی از این متهمان در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرده‌اند، در حالی که باید پاسخگوی عملکرد خود در موضوع پرونده ویلموتس باشند و قطعا مجلس، بُعد نظارتی خود را در این موضوع اعمال خواهد کرد.
 
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبعا اگر افراد دارای پرونده باز قضایی بخواهند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند، ما از دستگاه‌های نظارتی سوال خواهیم کرد که چگونه صلاحیت این افراد را تایید می‌کنند.

ساکت الهامی: امیدوارم دیگر شاهد همچین اتفاقاتی نباشیم

ساکت الهامی سرمربی فصل گذشته تراکتور که توانست با این تیم قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد، پس از این مسابقه و به دلیل اتفاقات دیدار با استقلال، با حکم کمیته انضباطی به مدت سه ماه قطعی و سه ماه تعلیقی محروم شد تا فصل را هم با سرخ‌پوشان تبریز آغاز نکند، اما حالا و با توجه به اینکه الهامی روزهای پایانی محرومیتش را پشت سر می‌گذارد، نام او در حوالی چند تیم لیگ برتری شنیده می‌شود و باید دید چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.
 
الهامی پس از ماه‌ها سکوت در گفت‌وگویی مفصل با رادیو ایران به حواشی و اتفاقات پیرامون خود واکنش نشان داد؛ او در بخش آغازین صحبت‌های خود درباره دوری از عرصه مربیگری پس از قهرمانی با تراکتور گفت: دیروز به فدراسیون فوتبال رفتم و فرجام‌خواهی خود را نوشتم تا اگر موافقت شود، از ابتدای بهمن‌ماه من را ببخشند. آقای بهاروند لطف کردند و دستوری روی فرجام‌خواهی بنده به کمیته‌های انضباطی و استیناف ارجاع دادند.
 
او ادامه داد: اتفاقی که در بازی فینال جام حذفی رخ داد، اتفاق ناخوشایندی بود که نه باب میل من بود و نه برای طرفداران دو تیم خوشایند بود. این محرومیت که برای من پیش آمد، این مسئله را توفیق اجباری دانستم و پس از مدت‌ها، دانشگاهم را ادامه دادم و مطالعه کردم و البته ریکاوری هم داشتم تا دیگر از این اتفاقات نیفتد.

بختیار رحمانی به فوتبال سوئد پیوست

بختیار رحمانی که در ابتدای فصل به تیم سبایل آذربایجان پیوست، پس از یک نیم فصل حضور در لیگ این کشور حالا تصمیم گرفته که با جدایی از آذربایجان، به تیم فوتبال دالکُرد سوئد ملحق شود.

دالکُرد تیمی در لیگ دسته دوم سوئد است که پیش تر یوکیا سوگیتا هافبک سابق تراکتور را هم در خود داشت. این تیم سال 2004 به دست جمعی از کردهای کشور سوئد تشکیل شد و تاکنون توانسته به تا لیگ دوی این کشور نیز صعود کند. آن ها یک بار تا لیگ برتر هم بالا رفتند.
بختیار رحمانی 29 ساله سابقه چهار بازی ملی را هم دارد و فصل گذشته پیراهن صنعت نفت را برتن داشت. او در ایران برای تیم های مختلفی چون فولاد، استقلال و تراکتور توپ زده است.

حمایت مدیران پرسپولیس از یحیی و بازیکنان

در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون برگزاری جلسه ویژه هیئت مدیره درباره صحبت های یحیی گل‌محمدی علیه مهدی رسول پناه منتشر و حتی عنوان شد که قرار است این جلسه در دفتر شخصی علی رغبتی برگزار شود.
 
اما حالا باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرده است: شایعاتی مبنی بر برگزاری جلسه فوق‌العاده اعضای هیئت مدیره باشگاه در فضای رسانه‌ای و فضای مجازی مطرح شده که این شایعات کذب محض است و تکذیب می‌شود.
 
در ادامه اطلاعیه سرخ ها با حمایت از یحیی گل‌محمدی آمده است: بنای مدیریت باشگاه حمایت کامل و قاطع از آقای یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم و همچنین سایر اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم پرسپولیس است. نکته عجیب اینجاست که برخی از رسانه‌های رسمی کشور همسو با رسانه‌های غیررسمی و فعال در فضای مجازی به انتشار شایعاتی دست زدند که پایه و اساسی واقعی ندارد.

تغییر مدیرعامل کارخانه گل گهر

در مراسمی که عصر امروز با حضور جعفری معاون وزیر و رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو، مهندس ایمان عتیقی، رئیس هیأت مدیره باشگاه گل‌گهر به‌عنوان مدیرعامل کارخانه گل گهر انتخاب شد.
 
نام عتیقی برای ورزشی ها از آن جهت آشنا است که او تاثیر زیادی در ایجاد زیرساخت‌ها برای تیم فوتبال گل‌گهر و همچنین صعود این باشگاه به لیگ برتر و همچنین تثبیت آنها در لیگ داشته است.
 
او جانشین جمشید ملارحمان شده که سال‌های طولانی در این پست مشغول بود و به بخش دیگری از صنعت منتقل خواهد شد.

مهندس ایمان عتیقی از مدیران باسابقه شرکت گل‌گهر است و چندین سال فعالیت در قسمت‌های مختلف مدیریتی این شرکت را در کارنامه دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به عضویت در هیأت‌مدیره شرکت گل‌گهر و همچنین معاون مدیرعامل و مدیر مجتمع گل‌گهر اشاره کرد.
 
او همچنین عضویت در هیأت‌مدیره شرکت‌های جهان فولاد و گهرروش و ۱۱ سال حضور در هیأت‌مدیره باشگاه گل‌گهر، معاون پشتیبانی مجتمع گل‌گهر، مدیر رفاه و خدمات اجتماعی شرکت گل‌گهر و رییس نظارت تولید و فروش شرکت گل‌گهر را نیز در کارنامه دارد.

شرایط سخت مدیران ذوب آهن برای رحمان رضایی

رسول کربکندی، عضو هیأت مدیره و سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره ادامه همکاری با رحمان رضایی اظهار کرد: جلسه هیأت مدیره باشگاه  جلسه‌ای ۱۰۰ درصد فوتبالی بود که در این نشست یک سری از مصوبات هیأت مدیره به رحمان رضایی ابلاغ شد.
 
او ادامه داد: در این جلسه شرایط ادامه همکاری باشگاه ذوب‌آهن با سرمربی تیم برای پنج بازی آینده در لیگ برتر به او ابلاغ شد.
 
سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: طبق مصوبه هیأت مدیره باشگاه، چنانچه رحمان رضایی در ۵ بازی آینده ۱۵ امتیاز کسب کند، علاوه بر پاداش ویژه، در سمت خود تا پایان فصل تثبیت خواهد شد و چنانچه در این پنج بازی ۱۱ امتیاز کسب کند، بحث تغییر سرمربی فعلاً از دستور کار هیات مدیره خارج می‌شود.

کربکندی در پایان با بیان اینکه اگر رحمان رضایی در پنج بازی آینده نتواند حداقل ۱۱ امتیاز به‌دست بیاورد، با او قطع همکاری خواهیم کرد، گفت: طی بازی‌های مذکور به روال گذشته از هرگونه حمایتی از رحمان رضایی اعم از جذب هر بازیکنی که مد نظر او باشد و به لحاظ قانونی منعی نداشته باشد، دریغ نخواهیم نمود و همه‌ی امکانات لازمه را کما فی السابق در اختیار سرمربی تیم خواهیم گذاشت.
 
گفتنی است، ذوب‌آهن در پنج بازی آینده خود باید به مصاف تیم‌های سایپا، نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران، سپاهان و مس رفسنجان برود که سه مسابقه‌ی این تیم خارج از خانه خواهد بود و به نوعی گذاشتن چنین شرایطی برای رحمان رضایی که ۱۱ امتیاز از این بازی‌ها به دست بیاورد، دشوار خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =