مسابقه ارائه ۳ دقیقه‌ای پایان‌نامه دانشجویی برگزار می‌شود

مسابقه ارائه ۳ دقیقه‌ای پایان‌نامه ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ مسابقه ارائه سه دقیقه‌ای پایان‌نامه ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه تهران برگزارمی‌شود. این مسابقه با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول، تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه و ترویج علم و فناوری برگزار می‌شود.

دانشجویان علاقمند می‌توانند برای شرکت در این مسابقه مطابق شیوه‌نامه نسبت به تهیه فایل ارائه ویدئویی سه دقیقه‌ای از پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد یا رساله دکتری خود اقدام و آن را به همراه سایر مدارک مندرج در شیوه‌نامه حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ در بخش مربوط به این مسابقه در سامانه جشنواره‌ها و مسابقات اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به آدرس culfest.ut.ac.ir بارگذاری کنند.

لازم به ذکر است، آثار ارسالی در گروه‌های پنج‌گانه فنی و مهندسی، هنر، علوم انسانی، علوم پایه و کشاورزی، منابع طبیعی، محیط‌زیست و دامپزشکی بر اساس معیارهای مندرج در شیوه‌نامه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. به برگزیدگان این مسابقه، لوح تقدیر و هدایای نقدی اهدا خواهد شد و بر حسب ظرفیت اعلامی از سوی جهاد دانشگاهی به مرحله منطقه‌ای معرفی می‌شوند. همچنین از پایان‌نامه‌های برگزیده برای انتشار در قالب کتاب حمایت ‌خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =