سیامک نعمتی: باید با یک نتیجه عجیب استقلال را می‌بردیم

سیامک نعمتی وینگر پرسپولیس در درباه دربی گفت: استقلال جلوی ما هیچ حرفی برای گفتن نداشت و باید با یک نتیجه عجیب بازی را می‌بردیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ خیلی‌ها معتقدند با توجه به توانایی‌های سیامک نعمتی در خط میانی و خصوصیات تهاجمی این بازیکن کادر فنی پرسولیس باید از سیامک در پست اصلی خودش استفاده کند ولی با توجه به کمبود بازیکن در سمت راست خط دفاعی نعمتی به ناچار در پست غیر تخصصی خودش به کار گرفته می‌شود. با سیامک در خصوص دربی و شرایط خودش گفت‌وگو کردیم؛

بازی با استقلال چطور بود؟

بازی که کاملاً یک طرفه بود و فکر می‌کنم همه مردم دیدند چه فوتبال با کیفیتی انجام دادیم. با هر متر و معیاری حساب کنیم ما شایسته برد بودیم و من فکر می‌کنم باید با یک نتیجه عجیب و غریب دربی را می‌بردیم. شاید هر تیمی جز پرسپولیس بود بعد از گل زودهنگام آن هم در بازی حساسی مثل دربی از هم می‌پاشید و گل‌های بعدی را دریافت می‌کرد ولی ما بعد از گل حریف کاملاً بر بازی مسلط شدیم و حتی می‌توانستیم در همان نیمه نخست گل تساوی را بزنیم. در نیمه دوم هم فوق‌العاده بازی کردیم و دو گل زدیم. به غیر از گل‌هایی که به ثمر رساندیم باید حداقل ۳، ۴ بار دیگر دروازه استقلال را باز می‌کردیم ولی با بدشانسی توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. شاید باورتان نشود ولی همین حالا هم حسرت فرصت‌هایی که از دست دادیم را می‌خورم. در لحظات آخر هم تمرکزمان را از دست دادیم و به راحتی بازی که باید می‌بردیم را با تساوی عوض کردیم.

به نظرت دلیل این همه فرصت‌سوزی چه بود؟

من فکر می‌کنم عدم تمرکز و بدشانسی باعث رقم خوردن این نتیجه شد. باید با اختلاف چند گل استقلال را می‌بردیم ولی فوتبال آن روی خودش را به ما نشان داد. برای بردن همه کار کردیم ولی فقط حسرت نصیب‌مان شد.

داوری چطور بود؟

فکر می‌کنم اخراج مدافع استقلال واضح بود. همه کارشناسان هم گفتند بازیکن حریف باید اخراج می‌شد ولی داور این کار را نکرد. قطعاً اگر این اتفاق می‌افتاد روند بازی عوض می‌شد و آنها نمی‌توانستند بازی را مساوی کنند. این هم یک نمونه دیگر از بدشانسی پرسپولیس.

چهار تساوی پی‌درپی و از دست دادن ۸ امتیاز هواداران را نگران کرده است. آینده پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

آینده ما روشن است و جای نگرانی نیست. ما دو بازی کمتر انجام دادیم و با برد در این دو بازی به صدر جدول نزدیک می‌شویم. ضمن اینکه بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی ‌مانده و من قول می‌دهم قطعاً این روند تغییر خواهد کرد و ما به رده‌های بالای جدول می‌رسیم.

پرسپولیس می‌تواند قهرمانی‌هایش را تکرار کند؟

ما تنها تیم بدون باخت لیگ هستیم و فاصله امتیازات هم زیاد نیست. به طور حتم با کسب یکی، دو برد همه چیز عوض می‌شود و شما می‌بینید که پرسپولیس باز هم مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

طی چند وقت اخیر انتقادات زیادی نسبت به بعضی از بازیکنان پرسپولیس مطرح شد؛ نظر تو چیست؟

هر بازیکنی در پرسپولیس بازی می‌کند قطعاً با کیفیت است. همه تیم با تمام وجود تلاش می‌کنند تا با نتایج خوب هوادارانمان را خوشحال کنیم. فوتبال یک ورزش گروهی است ما با هم می‌بریم و با هم می‌بازیم. اتحاد و همدلی در تیم ما حرف اول و آخر را می‌زند و شما شک نکنید با همین اتحاد و یکدلی می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1087515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =