واکنش مدیرعامل شرکتAGT ترکیه به دستاوردهای علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

مدیرعامل شرکت AGT ترکیه عنوان کرد: با جرئت می‌گویم که تحت تأثیر دستاوردهای علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قرار گرفتم و ظرفیت‌های علمی آن را بسیار بالا دیدم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ در بازدید هاکان زنگین مدیرعامل شرکت  AGT ترکیه از توانمندی‌های علمی مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، زمینه‌های همکاری دوجانبه برای امضای تفاهم‌نامه بررسی شد.

در این بازدید که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد؛ هاکان زنگین مدیرعامل شرکت AGT ترکیه علاوه بر بازدید از مراکز تحقیقاتی واحد قزوین در جریان روند فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی این دانشگاه قرار گرفت.

وی با حضور در اتاق جلسات مرکز فناوری و نوآوری سینتک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با تشکر از دعوت و میزبانی مدیران این دانشگاه گفت: واقعاً تحت تأثیر دستاوردهای علمی این دانشگاه قرار گرفتم.

مدیرعامل شرکت AGT ترکیه افزود: بنده در کنار فعالیت‌های تولیدی در حوزه صنعت به‌عنوان استاد در دانشگاه‌های ترکیه نیز مشغول تدریس هستم و با جرئت می‌گویم که تحت تأثیر ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین قرار گرفتم و ظرفیت‌های علمی در این دانشگاه را بسیار بالا دیدم.

مدیرعامل شرکت AGT ترکیه زمینه‌های همکاری این شرکت با دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را یادآور شد و اظهار کرد: به‌عنوان یکی از شرکت‌های خارجی در ایران بسیار خوشحال هستم تا بتوانیم در بررسی زمینه‌های همکاری و تجاری‌سازی پروژه‌های تحقیقاتی این دانشگاه مشارکت داشته باشیم.

اسماعیل مهدی‌زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هم با توجه به دستاوردهای علمی و افتخارات این دانشگاه در عرصه‌های مختلف به معرفی توانمندی‌های دانشگاه در زمینه‌های مختلف علمی پرداخت و گفت: این دانشگاه ارتباط بسیار خوبی با صنایع داخلی دارد و امیدواریم بتوانیم این ارتباط را با شرکت‌های خارجی نیز گسترش دهیم.

در ادامه مدیران مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به معرفی فعالیت‌های انجام شده در مراکز خود پرداختند.

گفتنی است نمایندگی شرکت AGT ترکیه در ایران در شهرک کاسپین قزوین مستقر بوده و مشغول تولید مصنوعات چوبی و MDF است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =