دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی ساوه به نام شهید سلیمانی مزین شد

دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ مراسم گرامیداشت سالگرد آسمانی‌شدن سردار دل‌ها به همت بسیج دانشجویی و کانون بسیج  اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه برگزار و از تابلو ساختمان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در این مراسم گفت: تا ابد قدردان خون شهدا بوده و هستیم، آیندگان قضاوت خواهند کرد که سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی برای سربلندی و اقتدار نظام مقدس ما چه کرده است.

 احسان ساده با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله مصباح یزدی، او را نیز از سرداران جبهه فقاهت و اسلام و تشیع خواند که تا ابد از ذهن تاریخی ملت شریف ایران پاک نخواهد شد.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور هم با بیان نکاتی ارزشمند از زندگی و جهاد حاج قاسم او را اسطوره‌ای برای تمام نسل‌ها خواند و گفت: سلیمانی یک نفر نیست، یک مکتب است و این مکتب، شایسته جهانی‌شدن است.

سردار داود غیاثی افزود: امروز جبهه مقاومت به برکت خون شهیدان مقاومت و در رأس همه سیدالشهدای جبهه مقاومت از روحیه بسیار بالایی برخوردارند و خود را سرباز جان برکف امام خمینی و امام خامنه‌ای می‌دانند و امروز اگر قدر نعمت ولایت را بدانیم، فرداهایمان روشن است.

در ادامه مراسم علاوه بر رونمایی از تابلو یادمان سردار دل‌ها و شهید فخری‌زاده،  سربازان حضرت زهرا سلام‌الله علیها از پدر شهید مدافع حرم شهید سیدعباس حسینی تجلیل شد.

محمد شریف جانشین سپاه ساوه، مسئولان شهرستانی، هیئت رئیسه و جمعی از دانشجویان، کارکنان و استادان واحد ساوه که با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و انجام تب‌سنجی در تالار علامه عسگری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه به همت بسیج دانشجویی و کانون بسیج اساتید برگزار شد، حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =