بهترین‌های هفته پنجم و ششم لیگ تیروکمان مشخص شدند

هفته پنجم و ششم مسابقات تیروکمان با برگزاری دیدارهای هر دو بخش ریکرو و کامپوند و مشخص بهترین‌های شرکت کننده به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، هفته پنجم و ششم لیگ کامپوند در بخش مردان امروز پنجشنبه در سایت آزادی و آکادمی راد برگزار شد.

در هفته پنجم و در کامپوند مردان تیم‌های سپاهان و آکادمی راد با نتیجه ۵ بر صفر به ترتیب مقابل کمانداران پایتخت و نفت امیدیه به برتری رسیدند.  تیم آلفا با نتیجه ۴ بر یک از سد هیات آبیک گذشت و فولاد آلیاژی تهران با نتیجه۳ بر ۲ مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به پیروزی رسید.

در هفته ششم کامپوند نیز تیم‌های آلفا و آکادمی راد با نتیجه ۵ بر صفر به ترتیب مقابل سپاهان و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به پیروزی رسیدند. تیم‌های فولاد آلیاژی ایران و هیات آبیک هم ۴ بر یک از سد تیم‌های هیات کرمانشاه و نفت امیدیه گذشتند.

در هفته پنجم مسابقات و در ماده ریکرو مردان هم تیم‌های سپاهان و دانشگاه آزاد با نتیجه ۵ بر صفر مقابل تیم‌های هیات چهار محال و بخیاری و کمانداران پایتخت به پیروزی رسیدند. نیروی زمینی اردبیل ۳ بر ۲ از سد آکادمی راد گذشت و نفت امیدیه نیز ۴ بر یک هدف طلایی را شکست داد.

در هفته ششم ریکرو مردان نیز تیم‌های دانشگاه آزاد و کمانداران پایتخت با نتیجه ۵ بر صفر به تربیت مقابل تیم‌های هدف طلایی و  مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به پیروزی رسیدند. تیم های نیروی زمینی اردبیل و آکادمی راد نیز با نتیجه ۴ بر یک به ترتیب مقابل هیات چهارمحل بختیاری و نفت امیدیه به برتری رسیدند.

در مسابقات این هفته و در ماده کامپوند محمد صالح پالیزبان از تیم آکادمی راد با امتیاز ۳۵۷ بهترین عملکرد را در بین کمانداران داشت. همچنین مجید احمدی از تیم آلفا و امیر کاظم‌پور از تیم فولاد آلیاژی ایران با امتیاز ۳۴۸ در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در ماده ریکرو نیز صادق اشرفی و رضا شبانی از دانشگاه آزاد با امتیاز ۳۲۵ و ۳۲۴ در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند. امین پیرعلی از تیم سپاهان نیز با امتیاز ۳۲۲ در رده سوم‌ ایستاد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =