اصلاح آیین نامه حقوق و دستمزد/ ارائه تسهیلات مناسب برای استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

معاون توسعه مدیریت و منابع از دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای فردوس و طبس بازدید و با مسئولان، کارکنان و اعضای هیئت علمی این واحدها دیدار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان خراسان جنوبی از واحدهای فردوس و طبس بازدید و با کارکنان و اساتید این واحدها دیدار و گفت و گو کرد.

فداکار با تاکید بر اصلاح چارت های ادرای دانشگاه، گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قرارداری با سابقه پنج سال به بالا دانشگاه آزاد اسلامی به رسمی قطعی در حال انجام است.

وی قرارداد با بیمه تکمیلی مناسب، اصلاح آیین نامه دستمزد و حقوق و تسهیلات مناسب برای اساتید و کارکنان را از دیگر برنامه های این معاونت عنوان کرد.

در ادامه غفاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس، گزارشی از وضعیت و امکانات واحد فردوس ارائه کرد و گفت: واحد فردوس دارای امکانات مناسب و پتانسیل عالی برای جذب دانشجویان بیشتر است؛ اما نبود امکانات ریلی و هوایی و دوری از مراکز پرجمعیت کشور، باعث رکود دانشجو بوده و نیاز به مساعدت در حمایت از طرح‌های علمی و پژوهشی دارد تا بتوانیم درآمدزایی بیشتری داشته باشیم.

ساخت سرای دانشجویی، تاسیس مرکز مشاوره بالینی جهت حفظ و توسعه رشته های روانشناسی تا مقطع دکتری، ساخت سلف سرویس مناسب دانشجویان در واحد و توسعه مزرعه نمونه کشاورزی را از جمله این طرح‌ها دانست و افزود: انجام این طرح ها نیاز به تخصیص بودجه از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

در ادامه این نشست، برخی از کارکنان به بیان خواسته ها و مشکلات خود پرداختند.

فداکار از دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس بازدید کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفر به استان خراسان جنوبی، در واحد طبس حضور یافت و ضمن بازدید از این واحد، با کارکنان و مسئولان واحد طبس دیدار و درباره پیشرفت‌ها و همچنین چالش‌های موجود در این واحد با آنها گفتگو کرد.

در جریان بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از واحد طبس، هاشمی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی و دیگر مسئولان نیز حضور داشتند.

فداکار در بدو ورود به واحد طبس، با حضور در مزار شهدای سه شهید گمنام آرمیده در این واحد دانشگاهی، ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

در جلسه فداکار با کارکنان و استادان واحد طبس، محمد نجفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس با ارائه گزارشی از این واحد، به تشریح وضعیت موجود، توفیقات و موانع پیش روی واحد طبس پرداخت و مقرر شد بررسی مشکلات در جلسه جمع بندی مرکز استان مجدداً مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

تلاش در جهت رسیدگی بیشتر به وضعیت معیشتی همکاران دانشگاه، تعیین تکلیف بیمه مازاد درمان و وام‌های کم بهره بانکی از اهم برنامه های این معاونت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =