واحدهای دانشگاهی در رفع مشکل معیشتی کارکنان و استادان گام بردارند/ لزوم کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کسب درآمد غیرشهریه‌ای را از اهداف و هدف‌گذاری‌های دانشگاه برشمرد و گفت: واحدهای دانشگاهی باید با نیل به این هدف در رفع مشکل معیشتی کارکنان و اساتید دانشگاه گام بردارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، پس از ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از کلینیک دندانپزشکی این واحد دانشگاهی که یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین کلینیک‌های دندانپزشکی غرب کشور است بازدید کرد.

وی با حضور بر مقبره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد و ادای احترام و تجدیدبیعت با آرمان‌های شهدا، در قسمت‌های مختلف این واحد دانشگاهی حضور یافت و با امکانات و قابلیت‌های این دانشگاه از نزدیک آشنا شد. 

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در جلسه  شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد که با حضور سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان برگزار شد با رئیس و معاونان این واحد به گفتگو نشست و به مسائل و مشکلات آنان در حوزه مربوطه گوش فرا داد و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

جهان‌بین، دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان را دانشگاهی همدل، همراه باصفا و صمیمیت عنوان کرد و افزود: جرئت برای انجام کارهای بزرگ را باید از این دانشگاه یاد گرفت.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد کارهای ارزشمند و بزرگی انجام شده است که باید برای دیگر واحدها به عنوان الگو مطرح شود، داشتن این امکانات و  قابلیت‌ها باعث خوشحالی بنده شد و این سفر را برایم شیرین کرد.

 جهان‌بین کسب درآمد غیرشهریه‌ای را از اهداف و هدف‌گذاری‌های دانشگاه برشمرد و افزود: واحدهای دانشگاهی باید با نیل به این هدف در رفع مشکل معیشتی کارکنان و اساتید دانشگاه گام بردارند و واحدهای کوشا در این مسیر باید تشویق شوند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به انتقاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان از روند کند پاسخ‌دهی به مکاتبات اداری، خواستار کاهش بورکراسی اداری در سازمان مرکزی دانشگاه شد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مسئله‌محور است و باید بتواند مشکلات جامعه را رفع کرده و در مردم رضایت ایجاد کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =