تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون ورزش‌های همگانی

تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون ورزش‌های همگانی در راستای توسعه فعالیت‌های همگانی در استان‌ گلستان به امضا رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در راستای توسعه فعالیت‌های همگانی در استان‌ گلستان، تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون ورزش‌های همگانی به امضا رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان‌گلستان و واحد گرگان در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه با تاکید بر توسعه ورزش‌های همگانی گفت: این تفاهم‌نامه فرصتی را برای تغییر سبک زندگی کم‌تحرک دانشگاهیان استان گلستان فراهم خواهد کرد تا با تلاشی مضاعف موجبات تحرک بیشتر و زندگی سالم‌تر فراهم شود.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری افزود: واحدهای دانشگاهی استان گلستان با همگامی فعالیت‌های مرکز تربیت بدنی، زمینه لازم را برای توسعه ورزش همگانی در این استان فراهم آورند.

الهه غیناقی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان گلستان نیز با توجه به رویکرد جدید فدراسیون همگانی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه بیش از پیش ورزش‌های همگانی در جامعه بیان کرد: هیئت همگانی استان گلستان با بهره‌گیری از ظرفیت مناسب نیروهای کارآمد دانشگاهی در استان گلستان آمادگی دارد تا همه ظرفیت خود را در راستای پیشبرد برنامه‌های همگانی در واحدها و مراکز استان گلستان به‌کار گیرد.

وی ضرورت توسعه فعالیت‌های همگانی ورزشی را بین دانشگاهیان مورد تأکید قرار داد و افزود: زیرساخت‌های لازم در واحدهای دانشگاهی استان فرصتی مغتنم است تا دانشگاهیان در مسیر کاهش کم‌تحرکی با برنامه‌های جدید فدراسیون و هیئت در قالب تفاهم‌نامه‌های منعقدشده فعالیت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087571

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =