توجه به اعتلا و تعمیق ارزش‌های انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: چند سال اخیر در این دانشگاه توجه بسیار جدی به اعتلا و تعمیق ارزش‌ها و آرمان‌های معنوی و متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ محمدمهدی فداکار با ابراز خشنودی از دیدار با آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در چند سال اخیر فضای دانشگاه آزاد اسلامی که به سمت نظام مقدس جمهوری اسلامی آمده، توجه بسیار جدی به اعتلای و تعمیق ارزش‌ها  و آرمان‌های معنوی و متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

فداکار با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی مشکل خاصی ندارد، گفت: تلاش می‌کنیم که برنامه‌های جهادی و توسعه این دانشگاه با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند و از آن حمایت هم می‌کنیم.

با فعالیت تیم جدید تحولات خوبی در دانشگاه رخ داده است

سیدحسن هاشمی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی با گرامی‌داشت ایام فاطمیه و شهادت دانشمند شهید فخری‌زاده و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به بیان گزارش مختصری از فعالیت‌ها و اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند پرداخت و گفت: با حضور دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی تحولات بسیار خوبی و ارزشمندی به‌ویژه در زمینه مسائل معنوی در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده است که دستاوردهای ارزشمندی برای کشور دارد.

انتهای‌ پیام/

کد خبر: 1087573

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =