استقلال با ۳ غایب مقابل تراکتور قرار می‌گیرد

تیم فوتبال استقلال در حالی برای دیدار هفته یازدهم به تبریز می‎رود که محمود فکری ۳ بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور دو دیدار باقی مانده که طی آن استقلال و پرسپولیس در تبریز و تهران به مصاف تراکتور و فولاد می‌روند. آبی پوشان که با یک دیدار کمتر نسبت به صنعت نفت، با ۲ امتیاز اختلاف در رده دوم قرار دارند، این شانس را دارند تا در صورت پیروزی در این بازی با یک امتیاز بیشتر نسبت به این رقیب به صدر جدول باز گردند.

آبی پوشان در حالی راهی تبریز خواهند شد که محمود فکری به جز ۳ بازیکن، سایر داشته‌هایش را برای این بازی در اختیار دارد. سبحان خاقانی هافبک جوان آبی پوشان که با گلزنی در مشهد برابر شهرخودرو برای خود در این تیم نامی دست و پا کرد، حالا با مصدومیت مواجه است و به همین دلیل یکی از غایبان تیمِ فکری در تبریز است.

فرشید باقری هافبک میانی آبی پوشان هم که فصل پر تنشی را در این تیم سپری می‌کند و اخیراً از سوی فکری با ممنوعیت ورود به تمرین مواجه شده، به دلیل همین محرومیت داخلی مسافر تبریز نمی‌شود تا وی نیز از غایبان تیمش در این دیدار حساس باشد. سومین و شاید مهم‌ترین غایب استقلال در تبریز هم هرویه میلیچ است.

مدافع کروات آبی پوشان که با حرکتی عجیب اقدام به ترک تهران کرد تا بدین وسیله به مجموعه باشگاه استقلال شوک بزرگی وارد کرده باشد، سومین غایب تیمش در این دیدار بزرگ است. دیداری که از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۹ دی به میزبانی تراکتور در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =