کانون سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان تشکیل شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: کانون سردار سلیمانی متشکل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان تشکیل و راه‌اندازی شده که در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ حجت‌الاسلام عبدالله عباسی با توجه به تشکیل اتاق فکر ویژه کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اظهار کرد: این اقدام از فعالیت‌های حوزه فرهنگی و دانشجویی بوده و به‌منظور هم‌افزایی در زمینه فعالیت‌های اثربخش فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و ارتباط و تعامل فکری بین کارکنان و استادان، شکل گرفته است.

عباسی، تشکیل گروه انفاق (کمک‌های مؤمنانه) را از دیگر فعالیت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برشمرد و مطرح کرد: این کارگروه به‌منظور کمک به دانشجویان و کارکنان کم‌برخوردار شکل گرفته و تاکنون با شناسایی تعدادی از افراد واجد شرایط، فعالیت خود را آغاز کرده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در بخش دیگری از گفتگوی خود با آنا با اشاره به فعالیت‌های این دانشگاه در حوزه‌ فرهنگی عنوان کرد: فعالیت‌های خوب و اثربخشی در مقوله برنامه‌های فرهنگی صورت گرفته است و از این حیث به‌عنوان یکی از واحدهای برتر فرهنگی در استان فارس و حتی در کشور هستیم.

عباسی اضافه کرد: در ماه‌های گذشته پنج کانون فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در سازمان مرکزی به ثبت رسیده و در این مدت برنامه‌های خوبی از سوی کانون‌های فرهنگی برنامه‌ریزی و در فضای مجازی اجرا شده است.

وی توضیح داد: در کنار کانون‌های دانشجویی، کانون سردار سلیمانی متشکل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان تشکیل و راه‌اندازی شده که در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در بخش دیگری از گفتگوی خود با آنا عنوان کرد: شخصیت حضرت زهرا سلام‌الله‌ علیها می‌تواند به‌عنوان پرجاذبه‌ترین نمونه برای پرورش همه زنان به‌خصوص زنان مسلمان باشد.

وی اضافه کرد: زندگی‌ حضرت فاطمه سلام‌الله علیها اگرچه‌ کوتاه‌ بود؛ اما این‌ زندگی از جهت‌ جهاد، مبارزه، تلاش، کار انقلابی‌، صبر انقلابی‌، درس‌، فراگیری‌ و آموزش، سخنرانی‌ و دفاع‌ از نبوت‌ و امامت‌ و نظام‌ اسلامی‌ دریای‌ پهناوری‌ از تلاش‌ و مبارزه‌ و کار و در نهایت‌ هم‌ شهادت‌ است‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087588

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =